همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان را از آن خود کردند.

S.Sadeghvaziri

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز پيكارهای تنیس بین‌المللی جوانان در زمین‌های محموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال انفرادی بخش پسران، گورگان از ترکیه و محمد میرزایی از ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تنیسور ترک موفق شد با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) این دیدار را به سود خود به پایان رسانده و قهرمان شود، محمد میرزایی در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی از ایران و کریموف از ازبکستان سوم مشترک شدند.

در بخش دونفره پسران، زوج اسکندر کریموف و آدیل کریموف با شکست ۲ بر یک محمد میرزایی و مهرشاد قفقازی از ایران قهرمان شدند و تیم ایران نايب قهرمانی این بخش را از آن خود کرد.

فینال بخش انفرادی دختران نیز برگزار شد و در پایان صدف صادق وزیری موفق شد با برتری (۳-۶ و ۲-۶) مقابل زینب ساری اوقلان از ترکیه، بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کند.

و در نهایت در فینال بخش دو نفره دختران، صدف صادق وزیری از ایران به همراه زوج ترک خود با نتیجه (۱-۶ و ۰-۶) لاچین افشین از ایران - زینب از ترکیه را شکست داده و به عنوان قهرمانی رسیدند و لاچین افشین و نماینده ترکیه نايب قهرمان شدند.

به این ترتیب با پایان مسابقات و معرفی نفرات برتر، مراسم اختتامیه بازی‌ها و اهداء جام با حضور علی‌اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس، محسن خداپرست سرداور مسابقات و تنیسورهای حاضر برگزار شد.

این مسابقات از ۸ لغایت ۱۶ بهمن ماه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها برعهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود و مسیح صلاح، سردوار نشان سفید کشورمان به عنوان دستیار و احسان قربانی، اکبر سربازی، الهام احمدی و زینب‌السادات حسینی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 361047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha