همشهری آنلاین: راند پنجم مسابقات آفرود قهرمانی کشور با شرکت ۱۴۰ اتومبیلران مرد و زن در سه کلاس خودروهای با حجم موتور کمتر از ۲۴۰۰ سی سی، خودروهای با حجم موتور ۲۴۰۰ سی سی به بالا و کلاس بانوان، روز جمعه ۱۵ بهمن برگزار شد.

Offroad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در مسابقات گرامیداشت دهه مبارک فجر كه در پیست آفرود مجموعه فرهنگی تفریحی پارک کوهستان سمنان، با حضور مسئولین استانی و فدراسیون و با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به رشته‌های اتومبیلرانی آفرود برگزار شد.

در پایان این دور از رقابت‌ها، آقایان تقی علی بخشی از قزوین، مسعود مرادی از قزوین و مرتضی ملایی از البرز در کلاس اول آقایان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند؛ در کلاس دوم، حسین کوه‌کن از سیستان و بلوچستان، قاسم وکیلی و علیرضا نعمتی از قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس سه، شیرزاد خضری از قزوین، حسن بلوچیان و علیرضا رهبر از تهران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در کلاس چهار (آزاد)، بابک فقیه نصیری و پوریا حسینی از تهران اول و دوم شدند و ذکریا بهرام میرزایی، افشین تیموری و سییع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز الهه کریمی از همدان، مهنازالسادات موسوی از کرمان و هدیه سلطانی کرم از همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دور نهایی این رقابت‌ها ششم اسفند ماه سال جاری در استان مازندران برگزار و تکلیف قهرمان سال آفرود ایران مشخص خواهد شد.

کد خبر 361043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha