همشهری آنلاین: جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران گفت: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که عاشقان ولایت با دست خالی نیز در مقابله کفر پیروز می‌شوند.

احمد ذوالقدر

به گزارش ایرنا ، سردار احمد ذوالقدر روز شنبه در همایش بسیج کارکنان ادارات ورامین که در سالن همایش های شهرداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام همواره از درک فرهنگ شهادت عاجز مانده اند و در مقابله با آن همواره احساس ناتوانی می کنند.

وی گفت: امروز جهانیان شاهدند که به واسطه تبلور فرهنگ ایثار و شهادت در شهدای مدافع حرم، پیروزی های بسیاری نصیب جهان اسلام شده و این مهم را ثابت کرده که عاشقان ولایت با دست خالی نیز در مقابله با کفر پیروز می شوند.
ذوالقدر اظهار کرد: عجر و ناتوانی دشمنان از مقابله با فرهنگی که شهادت را برای خود پیروزی می داند موجب ترس و هراس آنان از مسلمانان شده ، فرهنگی که باعث شد تا ملت مظلوم فلسطین و نوار غزه در جنگ های 22 روزه و 33 روزه به پیروزی دست یابند.

وی تصریح کرد: امروز تمامی جنگ ها و خونریزی های عالم ، در حوزه جغرافیای مسلمانان و با توطئه استکبار جهانی صورت گرفته چرا که دشمنان همواره از تمدن اسلامی که سد مستحکمی در برابر زیاده خواهی های آنان است هراس دارند.

ذوالقدر با اشاره به این که ظلم ، اساس جامعه را نابود می کند تصریح کرد: امروز همه افراد وظیفه دارند که از فرصت دهه مبارک فجر به منظور بیان حقایق دوران ستم شاهی و ظلم و فسادی که گریبانگیر جامعه اسلامی شده بود استفاده کرده و خود از این ظلم دوری کنند.

جانشین سپاه محمدرسول الله (ص) استان تهران افزود: باید هوشیار بود چرا که دشمن هیچ گاه دست از کینه توزی های خود علیه ایران اسلامی بر نمی دارد از هر فرصتی برای صدمه زدن به این نظام الهی بهره می برد ولی آنان باید بدانند که ملت ایران با بصیرت تمامی توطئه های آنان را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 360962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha