شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای، اسامی برخی شرکت‌های تولیدی و فرآورده‌های غذایی ترش مزه غیر مجاز را معرفی کرد.

لواشک

به گزارش روابط عمومي سازمان غذا و دارو ، این سازمان ، برخی فرآورده های غذایی ترش مزه را -که به نام عمومی «لواشک و آلو ترش» شناخته می شوند - به علت جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی توسط تولید کنندگان آنها غیر مجاز شناخت.

بنا به این گزارش، تمبر آلوچه لواشک با نام تجاری دردانه، لواشک میوه ای ساخت شرکت پرهام صنعت با نام تجاری گل پسر، آلوچه شرکت صنایع غذایی پرهام با نام تجاری پرهام، برگه زردآلو و آلوچه با نام تجاری گل سان و آلبالو با نام تجاری رنگین مز به علت نداشتن مجوزهای لازم، غیر مجاز است.

همچنین آلوچه، زردآلو و خشکبار با نام تجاری هفت ستاره، آلوچه جنگلی با نام تجاری طلوع چاشنی تبریز، لواشک با طعم سیب و آلبالو با نام تجاری مامیشا، آلوچه محصول دشت سیبان با نام تجاری آی سا، آلوچه با نام تجاری باغ ترش، ترشک میوه ای با نام تجاری ترشک تهران و لواشک تولیدی آقای خلیل رحیمی با نام تجاری ترش و شیرین نیز مشمول محصولات غیر مجاز می شود.

سازمان غذا و دارو در این اطلاعیه از مردم خواست در صورت مشاهده فرآورده های نامبرده در سطح عرضه، مراتب را از طریق شماره تلفن 66405569 به اطلاع این سازمان برسانند یا نزدیک ترین معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را از وجود این محصولات مطلع کنند تا نسبت به جمع آوری آنها از سطح عرضه اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 360938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha