پیمانکاری که در حادثه پارک کوهسار مقصر ۱۰۰درصدی اعلام شده بود، به اتهام قتل شبه‌عمد در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

در جريان اين حادثه دختربچه 5ساله‌اي به طرزي هولناك در حوضچه مقابل آبشار جان باخت. چهارم خرداد‌ماه دختربچه 5 ساله‌اي به نام فاطمه براي بازي به پارك كوهسار در منطقه مشيريه رفته بود كه به‌دنبال سقوط به حوضچه مقابل آبشار دچار حادثه‌اي هولناك شد. داخل حوضچه پمپ بزرگي بود و به‌دليل اينكه پمپ‌ حفاظ نداشت، او به داخل پمپ كشيده شده و به طرز هولناكي جان باخت. اينكه پمپ حفاظ نداشت، دليل اصلي اين حادثه بود و پيمانكار اعلام كرد كه روز حادثه دريچه آن به‌احتمال زياد به سرقت رفته بود.

در چنين شرايطي قاضي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران براي پيمانكار قرار ميليوني صادر كرد و با دستور وي تيمي ازكارشناسان تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز و نظر خود را اعلام كردند. طبق نظريه كارشناسي، علت حادثه نبود حفاظ روي حوضچه بوده كه ناظر مقيم شهرداري اين موضوع را به پيمانكار اعلام كرده بود و شركت پيمانكار موظف بود تا تدابيري اتخاذ كند كه سارق يا سارقان قادر به سرقت مجدد حفاظ نباشند و يا حداقل با توجه به‌احتمال سرقت،

قبل از روشن كردن پمپ به آنجا رفته و از وجود حفاظ اطمينان حاصل مي‌كردند تا حادثه‌اي رخ ندهد. در چنين شرايطي قصورپيمانكار 100درصد اعلام شد و در چنين شرايطي روز گذشته قاضي جنايي براي اين پيمانكار به اتهام قتل شبه‌عمد كيفرخواست صادر كرد و پرونده را به دادگاه كيفري 2فرستاد تا وي به‌زودي محاكمه شود.

کد خبر 360635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha