مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در ایام دهه فجر امسال هفتمین مرکز معاینه فنی خودرو در منطقه 20 شهرداری تهران راه اندازی خواهد شد و تعداد خطوط معاینه فنی خودرو از 26 خط در حال حاضر به 30 خط افزایش خواهد یافت.

حسن اکباتانی با اعلام این خبر گفت: علاوه بر آن در حال حاضر یک مرکز معاینه فنی مخصوص خودروهای سنگین در بزرگراه آزادگان مشغول به فعالیت است که در سال آینده نیز برای راه‌اندازی یک مرکز دیگر در ترمینال جنوب برنامه‌ریزی شده است.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو با اشاره به لزوم افزایش مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل محترم شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام شده قرار است 3مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در پارک سوارهای شرکت واحد یا تعمیر گاه‌های اتوبوس این شرکت راه‌اندازی شود که این امر می‌تواند در کاهش آلودگی‌های ناشی از اتوبوس کمک فراوانی کند.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در حال امکان‌سنجی این طرح هستیم و پیش بینی می‌شود با همکاری شرکت واحد بتوانیم تا پایان سال آینده این مراکز را به بهره‌برداری برسانیم.

اکباتانی با اعلام استقبال مردم از مراکز معاینه فنی خودرو در آغاز سال تحصیلی، گفت: بر اساس آمار تعداد خودرو‌های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی خودرو‌های تهران در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در حالی‌که در مهر 86 تعداد 42 هزار و 468دستگاه خودروی سواری به  مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کرده‌اند این تعداد در مهرماه 85 تنها 37 هزار و 957 دستگاه خودرو بود.

کد خبر 36061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز