همشهری آنلاین: تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی در هفته بیستم مقابل رقبا به برتری رسیدند که مس سونگون با باخت مقابل یاسین از صدر جدول فاصله گرفت.

Futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال عصر روز پنجشنبه (7 بهمن) برگزار شد و طی آن تیم‌های مدعی با برتری مقابل رقبا در کورس باقی ماندند و تیم ‌ای قعرجدولی شکست دیگری را تجربه کردند.

در نخستین بازی که از ساعت ۱۵ آغاز شد، تاسیسات دریایی تهران مطابق پیش‌بینی‌ها کار چندان دشواری مقابل آذرخش بندرعباس نداشت و در پایان با سه گل عروجی، شمسایی و وفایی این تیم پایین جدولی را از پیش رو برداشت.

گیتی‌پسند، دبیری و حفاری دیگر مدعیان لیگ نیز مقابل حرفیان به برتری رسیدند، اما در دیگر بازی حساس اين روز یاسین پیشروي قم در تبریز دست به کار بزرگی زد و تیم مس سونگون را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت. شاگردان حیدریان در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف رده دومی خود جلو افتادند، اما در ادامه مس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در دقایق پایانی گل سوم یاسین پیشرو نیز به ثمر رسید تا مس در بدترین زمان و در حالی که خود، منتظر لغزش گیتی‌پسند بود، شکست را تجربه کند و فاصله تیم‌های اول و دوم جدول به هشت امتیاز افزایش یابد.

تیم‌های قعرجدولی طرح و توسعه قزوین و دانشگاه آزاد نیز مقابل حریفان شکست خوردند تا همچنان اوضاع بحرانی را در پایین جدول تجربه کنند.

کد خبر 360171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha