همشهری آنلاین: نمایش نام من ریچل کری است به کارگردانی محمد رضا رهبری از ۷ تا ۲۱ بهمن ماه در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش نام من ریچل کری

محمد رضا رهبری کارگردان این نمایش گفت: نام من ریچل است روایت دختری جوان و آمریکایی است که تحصیلاتش را رها می‌کند با این هدف که با یک گروه بین المللی به فلسطین و غزه برود تا بتواند در آنجا به کودکان و خانواده‌های بی پناه آنان کمک کند.

ریچل دختری امروزی با ویژگی‌های معمول و متعارف است که جهانی و انسانی فکر می‌کند و تلاش می‌کند به مصایب مردم و به ویژه کودکان بپردازد.

او به عنوان دختری معمولی دیدگاه ویژه ای دارد و در متن نمایش می‌گوید: من دلم می‌خواهد با همکارانم برقصم، از آن ها کاریکاتور بکشم اما دلم می‌خواهد جلوی این وضعیتی که برای زنان و مردان پیش آمده را هم بگیرم و به همین خاطر برای جلوگیری از جنگ و کشتار سفر می‌کند.

رهبری معتقد است این نمایش کاملا مستند به وضعیت ریچلی است که در ایران او را بیشتر به نام راشل می‌شناسند.

متن نمایش برگرفته از نوشته‌های ریچل کری است که توسط آلن ریکمن و کاترین واینر ویرایش شده و حمید احباء آن را به فارسی ترجمه کرده است.

در این نمایش سوده امیرخانی و آسیه بنی طباء ایفای نقش می‌کنند و دخشید قدرتی پور به عنوان طراح و کاریکاتوریست و محمد رضا کریم پور به عنوان دستیار حضور دارند. اجرای موسیقی نیز بر عهدۀ حامد یونسی است.

علاقمندان برای دیدن این تئاتر که با همکاری حوزۀ هنری اصفهان آماده شده می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت نوای مهر، از 7 تا 21 بهمن ماه، هر شب رأس ساعت 18:30 به سالن سعدی واقع در خیابان استانداری، کوچۀ سعدی، عمارت سعدی مراجعه کنند.

کد خبر 359986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha