همشهری آنلاین: امکان استفاده از حساب‌های سنتی و حساب کارت بانک سپه بر روی اینترنت تا پایان سال ‪ ۱۳۸۶‬و حداکثر در بهار 87 فراهم و این بانک به "بانک اینترنتی" تبدیل خواهد می‌شود.

به گزارش ایرنا، احمد کریمی صفت، رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک سپه با بیان این مطلب افزود: هم اکنون امکان استفاده از حساب‌های جاری طلایی و قرض الحسنه متمرکز بر روی اینترنت وجود دارد.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امکان استفاده از حساب‌کارت طی یک ماه آینده بر روی اینترنت فراهم می‌شود و به‌تدریج حساب‌های سنتی نیز به این سیستم متصل خواهند شد.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک سپه سپس با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت‌های این بانک نمود بیرونی نداشته است و این فعالیت‌ها بیشتر روی آماده‌سازی زیرساخت‌ها متمرکز بوده ابراز امیدواری کرد از این پس به‌تدریج نمود بیرونی کارهای بانک سپه مشخص‌شود.

کریمی صفت بااشاره به‌تعهد بانک سپه برای گشایش یک میلیون حساب اینترنتی دانش آموزی گفت: تاکنون ‪ ۱۷۰‬هزار حساب توسط بانک سپه در این زمینه گشایش یافته است و در حال تحویل فرم‌ها به آموزش و پرورش هستیم.

وی درباره سیستم واریز و برداشت آنلاین این بانک گفت: ارائه و راه‌اندازی این سیستم از دی ماه ‪ ۸۴‬در دستورکار قرار گرفت. این سیستم در پایان سال ‪ ۸۵‬در یک هزار و ‪ ۱۰۰‬شعبه نصب و راه‌اندازی شد و در پایان مهر ماه امسال نیز تعداد شعب ارائه‌دهنده این خدمات به یک هزار و ‪ ۴۰۰‬شعبه افزایش یافت.

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک سپه گفت: بااستفاده از سیستم واریز و برداشت درون خطی، دیگر برای دسترسی به حساب نیازمند مراجعه به شعب گشاینده حساب نیست، بلکه چک‌های این بانک در تمامی شعب قابل نقد کردن است و اگر خواهان واریز وجهی به حسابی باشید، این درخواست به صورت آنلاین از شعبی که به این سیستم تجهیز شده‌اند، امکان پذیر است.

کریمی صفت در پایان افزود: بدون اینکه تبلیغی از سوی بانک سپه برای این سیستم انجام شود، مشتریان خود از آن استقبال کردند. به‌طوری که هم‌اکنون این سیستم درون شعب آن نهادینه شده است و روزانه بیش از ‪ ۶۰‬هزار تراکنش از طریق آن صورت می‌گیرد.

کد خبر 35857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز