همشهری آنلاین: خبرها حاکی از استعفای کی‌روش، سرمربی تیم ملی است اما تا کنون فدراسیون فوتبال در این خصوص خبری منتشر نکرده است.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ورزش سه،  امیر عابدینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی از سمت خود استعفا داده است.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که هنوز هیچ یک از مقامات رسمی مرتبط با تیم‌ملی خبر استعفای کی‌روش را تایید نکرده است. با این حال عابدینی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری میزان اعلام کرده کی‌روش شفاها و کتبا انصراف خود از هدایت تیم‌ملی ایران را اعلام کرده تصمیمی که باتوجه به تصمیمات اخیر سرمربی تیم‌ملی دور از انتظار نبوده اما چندان هم نمی‌شود روی صحت آن مطمئن بود. پیش از این به نظر می‌رسید با توجه به جنگ کی‌روش ـ برانکو، سرمربی تیم‌ملی از اسلحه استعفا برای زیرفشار گذاشتن رقیب باشگاهی‌اش استفاده کند.

هفته گذشته برسر اردوی تیم‌ملی در شهر دبی مجادله‌ای پرسروصدا با سرمربی پرسپولیس داشت و پس از آن نیز مربیان تیم‌ملی را به دلیل عدم پرداخت دستمزدها در ماه‌های گذشته مرخص کرد که این مساله با دخالت فدراسیون حل و فصل شد.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال این خبر را تایید نکرده و البته تکذبیه‌ای هم در کار نیست و همه منتظر مهدی تاج هستند تا خبر استعفا یا ادامه همکاری کی‌روش از زبان او منتشر شود. در حال حاضر روابط عمومی فدراسیون لحظات سخت، پراسترس و پرفشاری را پشت سر می‌گذارد.

کد خبر 357978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha