۲ مرد برای انتقام‌جویی از شریک فراری راهی خانه او شدند و همسرش را به قتل رساندند.

متهم

متهمان در كمتر از 24ساعت از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند. اين جنايت هولناك ساعت 2 بامداد دوشنبه در خانه‌اي در شهرستان زهك استان سيستان و بلوچستان رخ داد. آن شب ساكنان محل با شنيدن صداي گلوله كه از خانه يكي از همسايه‌ها‌ به گوش رسيد، راهي آنجا شدند و با جسد غرق در خون زن 40ساله كه هدف اصابت گلوله سلاح شكاري قرار گرفته بود روبه‌رو شدند. با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از مأموران راهي آنجا شدند و در تحقيقات اوليه معلوم شد كه زن جوان در خانه تنها و در خواب بوده كه ضاربان مخفيانه وارد خانه شده و او را به قتل رسانده‌اند.

همه‌‌چيز از يك انتقام‌جويي مرگبار حكايت داشت و در تحقيق از بستگان مقتول راز جنايت فاش شد. مأموران متوجه شدند كه همسر مقتول از مدتي قبل بر سر انجام معامله‌اي با 2نفر از شركايش كه از آشنايان او بودند دچار اختلاف مالي و حدود 80 ميليون تومان به آنها بدهكار شده است. طلبكاران براي دريافت اين مبلغ مدام به او فشار مي‌آوردند و حتي وي را تهديد به قتل كرده بودند تا اينكه مرد بدهكار ترجيح داد متواري شود تا وقتي آب‌ها از آسياب افتاد به خانه برگردد. او پا به فرار گذاشت و زندگي مخفيانه‌اي را در پيش گرفت. در اين ميان طلبكاران چندبار به خانه او مراجعه كرده و از همسرش خواسته بودند كه محل اختفاي شوهرش را بگويد اما او مدعي بود كه نمي‌داند همسرش كجاست.

آنها حتي با بدهكار فراري هم تماس گرفته و او را تهديد كرده بودند كه اگر پول‌شان را پس ندهد، همسرش را به قتل مي‌رسانند با اين حال اين مرد حاضر نشده بود آفتابي شود تا اينكه همسرش به قتل رسيد.با اين اطلاعات مأموران كه مطمئن بودند عاملان جنايت همان 2مرد طلبكار هستند جست‌وجو براي دستگيري آنها را شروع كردند. متهمان كه از آشنايان خانواده مقتول بودند شناسايي شدند و تيم‌هاي عملياتي با محاصره محل زندگي آنها توانستند صبح ديروز يكي از آنها را در كمتر از 24ساعت پس از جنايت دستگير كنند. اين مرد 32ساله پس از انتقال به اداره آگاهي به قتل زن جوان اعتراف كرد و گفت:

من و شريكم از شوهر مقتول 80 ميليون تومان طلب داشتيم اما او فراري شده و حاضر نبود بدهي‌اش را پرداخت كند. ما حتي چندين بار سراغ همسرش رفتيم و با تهديد خواستيم كه محل اختفاي شوهرش را لو دهد اما او قبول نكرد. ما كه عصباني شده بوديم، تصميم گرفتيم با قتل زن جوان از شوهرش انتقام بگيريم. حدود ساعت 2 بامداد بود كه به مقابل خانه‌شان رفتيم و مخفيانه وارد آنجا شديم. مي‌دانستيم كه زن جوان در خانه تنهاست. وقتي وارد خانه شديم، او خوابيده بود كه با شنيدن سر و صداي ما بيدار شد و ما را مقابلش ديد. از او خواستيم كه محل اختفاي شوهرش را بگويد اما باز هم انكار كرد و در آن لحظه من كه عصباني بودم به طرفش شليك كردم و همراه همدستم به سرعت از آنجا فرار كرديم. ما تصور مي‌كرديم كه كسي از راز اين جنايت باخبر نخواهد شد اما اشتباه مي‌كرديم.

سرهنگ محمد محمدي‌منش رئيس پليس شهرستان زهك با بيان اين خبر گفت: با اعترافات اين مرد، همدست او نيز شناسايي و ظرف مدت كوتاهي دستگير شد. هر دو متهم پس از اقرار صريح به جنايت با قرار قانوني در اختيار مرجع قضايي قرار گرفتند و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 357666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha