همشهری آنلاین: توماس دمیزیر وزیر کشور آلمان با چاپ یادداشتی در روزنامه فرانکفورترآلگماینه نوشت: آلمان در حال حاضر در مسیر رویارویی با تروریسم با چالش‌های بزرگی مانند حملات سایبری و بحران پناهجویان روبرو است.

 بزرگترین تهدید آلمان از نظر وزیر کشورش | حملات سایبری و پناهجویان

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر کشور آلمان در یادداشتی بر لزوم نظم نوین در ساختار امنیتی این کشور تاکید کرد.

آنچه باید بیشتر از هر چیز به آن پرداخته شود این است که در نظام فدرالی آلمان باید با تقویت بنیه امنیتی در ایالت ها بتوانیم به قدرت و توانایی لازم در حوزه امنیت دست پیدا کنیم.

وزیر کشور آلمان همچنین خاطر نشان کرد: تامین امنیت در شهرها و ایالت ها مستلزم بکارگیری شیوه های مدرن مدیریتی در حوزه امنیت است و باید در سایه همکاری با مدیران ایالت ها به این امر مهم دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه احترام به قانون اساسی و تبعیت از آن می تواند در بسیاری از موارد گره گشای ارگان های آلمان باشد، افزود: همکاری اداره های جنایی در هر ایالت با ارگان های امنیتی می تواند به عنوان یک راهکار مهم در نظر گرفته شود.

افزایش سطح امکانات و تجهیزات نیروهای پلیس از دیگر ملزومات تامین امنیت در آلمان است که این امر می تواند در حوزه امنیت سایبری نیز اختصاص داده شود.

وزیر کشور آلمان همچنین پیشنهاد تاسیس و راه اندازی اداره ملی سفرهای خارجی را مطرح و خاطر نشان کرد که این امر می تواند در حوزه ورود و خروج پناهجویان نیز فعالیت های لازم را در راستای افزایش تامین امنیت داشته باشد.

کد خبر 357647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha