همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام ۷۹ هزار بازنشسته در طرح واگذاری سهام بیمه ملت تا بعدازظهر روز گذشته خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت سهام بیمه ملت تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، محمود اسلامیان با بیان اینکه با توجه به سیاستهای اخیر صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شد تا در راستای توانمندسازی هرچه بیشتر بازنشستگان کشوری، سهام برخی از شرکتهای مالی و خدمت محور، شناسایی و پس از مذاکره و خریداری از طریق بازار بورس، با اختصاص تسهیلات لازم به بازنشستگان مشترک این صندوق واگذار شود اظهار کرد: فروش سهام از اول دی ماه امسال شروع شد و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس بازنشستگان باید برای خرید سهام بیمه ملت به سایت این صندوق به نشانی www.cspf.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم های مربوط آن را برای هولدینگ مالی صندوق ارسال و یا از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تعداد سهام در نظر گرفته شده برای هر بازنشسته حداکثر معادل ۲ درصد متوسط مستمری سالیانه است اظهار کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خریداری این سهام، حدود 700 هزار تومان به صورت قرض الحسنه و بدون کارمزد و بهره است و مدت بازپرداخت ارزش سهام اختصاص یافته، حداکثر ۳۶ ماه بوده و از مستمری بازنشسته کسر خواهد شد که حدودا معادل 20 هزار تومان خواهد شد و هرگونه سود توزیع شده سالیانه این سهام از تاریخ خریداری تماماً متعلق به بازنشسته صاحب سهم است.

اسلامیان ادامه داد: استقبال از این طرح بسیار خوب بوده و بر اساس آخرین آمار دریافتی در بعدازظهر روز دوشنبه 79 هزار نفر در این طرح شرکت کردند و بازنشستگان استان های تهران، فارس، کرمانشاه، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی و گیلان در صدر قرار دارند.

کد خبر 357590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha