دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

ابوالحسن داوودی در حالی برای پروژه «هزارپا» از سازمان سینمایی پروانه تولید گرفته که به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان برای دیدن دوازدهمین فیلم او در مقام کارگردان باید تا جشنواره سی و ششم منتظر بمانند.

سینما

به گزارش همشهري، فيلمساز 61ساله خراساني 2سال پيش با «رخ ديوانه» در سي و سومين جشنواره فيلم فجر حضور داشت و 3سيمرغ بلورين بهترين فيلم، بهترين كارگردان و بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را از آن خود كند. رخ ديوانه در چند بخش مهم ديگر ازجمله بهترين بازيگران زن مكمل و مرد اصلي، بهترين فيلمنامه و بهترين موسيقي متن هم نامزد بود كه در نهايت 2سيمرغ در بخش‌هاي فني به‌دست آورد.

داوودي كه چند كمدي موفق ازجمله «جيب‌برها به بهشت نمي‌روند» و «من زمين را دوست دارم» را در كارنامه دارد، به‌احتمال فراوان هزارپا را در حال و هواي تماشايي‌ترين فيلم خود يعني «نان و عشق و موتور 1000» مي‌سازد. قرار است فيلم تازه او يك كمدي اجتماعي باشد و از آنجا كه كمتر از يك‌ماه به آغاز جشنواره سي و پنجم باقي مانده، رونمايي از هزارپا به جشنواره سال آينده موكول مي‌شود.

شوراي صدور پروانه ساخت سازمان سينمايي در جلسه اخير خود با توليد فيلمنامه‌هاي «ديوانگي» به تهيه‌كنندگي حسن شكوهي و كارگرداني رضا قهرماني و «ملكه جيجانكو» به نويسندگي و كارگرداني حسن نجفي هم موافقت كرد. اين شورا هفته پيش براي پروژه‌هاي «همه چي عاديه» محسن دامادي، «همسايه محبوب من» حميدرضا صلاحمند، «كوچه برلن» به تهيه‌كنندگي علي مصفا و كارگرداني افشين رضايي، «دو پا» به كارگرداني سهيل بيرقي و «مريم، خانم آقاي نادر» به كارگرداني داوود توحيدپرست پروانه توليد صادر كرده بود.

کد خبر 357520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha