همشهری آنلاین: نفت تهران با ترفند حرفه‌ای دایی در دقایق پایانی بازی توانست با پیروزی مقابل سپاهان فینالیست جام حذفی شود.

دایی رحمتی

سپاهان اصفهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي، جمعه 10 دي ميزبان نفت تهران بود. در تيم در نيمه اول با طراوت و پر انگيزه نشان دادند كه در اين ميان سپاهان تا حدودي برتري داشت اما پنالتي دقايق پاياني اين نيمه منجر به پيش افتادن نفت از سپاهان شد.

اين گل را ايمان مبعلي يكي از بهترين‌ها نفت به ثمر رساند.

در نيمه دوم سپاهان كه در زمين خود بازي مي‌كرد ميدان‌دار كامل بازي بود اما دفاع جاندار نفت و بي‌دقتي بازيكنان اصفهاني مانع از به ثمر رسيدن گلي شد.

در دقيقه 88 بازي داور يك پنالتي براي سپاهان گرفت كه اين موضوع با واكنش تند دايي مواجه شد. كوي با فرياد‌هاي خود و سپس دعوت تيم‌اش به خروج از ميدان عملا باعث توقف جدي بازي شد. اگرچه داور او را از زمين اخراج كرد اما توقف طولاني بازي باعث شد تا حاج‌صفي كه يكي از بهترين بازيكنان ليگ در نواختن ضربات كاشته است، نتواند توپ را گل كند. در وقت‌هاي اضافه بازي تا حدودي به خشونت كشيده شد و شجاع خليل‌زاده بازيكن سپاهان نيز از زمين اخراج شد اما سرانجام نفت توانست با اين پيروزي راهي فينال مسابقات اين دوره جام حذفي شود.

نفت بايد با برنده بازي تراكتور و ذوب‌آهن فينال را در خرمشهر برگزار كند.

کد خبر 357112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha