همشهری‌آنلاین مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی در مسجد کوشکنو اردکان یزد برگزار شد.

 به گزارش ایسنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی مردی خداشناس، عارف، عالم و معلم اخلاق بود.

حجت‌الاسلام ابوترابی افزود: به برکت وجود مرحوم خاتمی و شهید صدوقی، این انسان‌های وارسته و به واسطه کرامات این بزرگواران، بندگان مورد کرامت واقع می‌شوند.

وی اضافه کرد: خدا برکاتش را برای جوامع چنین انسان‌هایی نازل می‌کند و بلا را از جامعه اسلامی دور می‌دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، به بینش عمیق سیاسی آن بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: پس از گذشت سال‌ها از درگذشت آیت‌الله خاتمی، اثرات خیر و برکات خدمات این عالم ربانی در استان یزد تداوم دارد.

وی، روحانیت متعهد و متخلق به اخلاق اسلامی را نعمتی برای جامعه اسلامی دانست و از مردم خواست شکرگزار نعمت‌های انقلاب اسلامی باشند.

در این مراسم دکتر محمدرضا خاتمی، مهندس علی خاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد، مهندس محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اردکان و اقشار مردم حضور داشتند.

همچنین مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله "سید روح‌الله خاتمی" عصر پنجشنبه بر سر مقبره آن بزرگوار برگزار شد.

در این مراسم علی‌آبادی معاون رییس‌جمهور، ابوترابی فرد نایب رییس مجلس، استاندار و نماینده ولی فقیه استان یزد، نمایندگان اردکان و تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اردکان و اقشار مردم حضور داشتند

کد خبر 35683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز