همشهری‌آنلاین: در حالی که روابط مصر و عربستان شاهد تنش‌هایی شدید است، نقص فنی یک هواپیمای اختصاصی عربستان در فرودگاه قاهره از سفر پنهانی یک هیأت سعودی بلندپایه به مصر پرده برداشت.

یکی از مسئولان فرودگاه قاهره که نخواست نامش فاش شود، گفت: نقص فنی یک هواپیمای عربستانی سبب شد که این هواپیما نیم ساعت پس از برخاستن از فرودگاه قاهره به فرودگاه بازگردد زیرا ادامه مسیر تا ریاض با وجود نقص فنی دشوار بود.

این منبع افزود: هواپیمای عربستانی چهار مسئول سعودی را با خود حمل می‌کرد که ریاست هیأت آنان با ترکی بن عبد المحسن آل الشیخ، مشاور دیوان پادشاهی عربستان بود.

به گزارش ایسنا، این منبع اشاره نکرد که آیا هیأت سعودی مصر را ترک کرده است یا خیر و همچنین چیزی درباره دلایل این سفر نگفت. با وجود این، او تأکید کرد که هیأت سعودی با یک هواپیمای اختصاصی به قاهره آمده بود و سفرش غیر علنی بود.

به گزارش العالم به نقل از  روسیا الیوم، در حالی که اختلاف‌هاي مصر و عربستان که ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها درباره بحران‌ها و مسائل منطقه است، هر چند وقت یک‌بار در رسانه‌های دو طرف علنی می‌شود، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش می‌کنند تنش‌های موجود را کمتر کنند.

کد خبر 356681

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha