داماد شرور که باورش نمی‌شد همسرش غیابی از او جدا شود پس از حدود ۸ ماه تهدیدهای خود را عملی کرد و با ورود به خانه پدر زنش حمام خون راه انداخت.

در جريان تيراندازي او 11نفر كشته و 4نفر مجروح شدند. بعدازظهر پنجشنبه، هنوز دقايقي تا اذان مغرب باقي مانده بود كه صداي رگبار گلوله مردم روستاي جهان‌آبادپايين در حوالي شهرستان فهرج استان كرمان را شوكه كرد. صدا از خانه يكي از ساكنان روستا به گوش مي‌رسيد و وقتي همسايه‌ها به آنجا رفتند با صحنه‌اي هولناك روبه‌رو شدند. 15زن، مرد و كودك در اين خانه هدف اصابت گلوله قرار گرفته و غرق خون روي زمين افتاده بودند. ماجرا به پليس و اورژانس گزارش شد و مجروحان به بيمارستان منتقل شدند. در جريان اين تيراندازي هولناك 11نفر كشته و 4نفر مجروح شده بودند كه مجروحان در بيمارستان پاستور شهرستان بم تحت درمان قرار گرفتند اما هنوز كسي نمي‌دانست كه ماجرا چيست و اين قتل‌عام هولناك توسط چه‌كسي رخ داده است تا اينكه در تحقيق از شاهدان و بازماندگان مشخص شد كه عامل جنايت شهروز 26ساله، داماد سابق اين خانواده است.

  • طلاق از مرد شرور

يكي از اقوام قربانيان در گفت‌وگو با همشهري در مورد اينكه چرا شهروز دست به اين جنايت هولناك زده، مي‌گويد: چند سال پيش شهروز با دخترخاله‌اش راضيه ازدواج كرد اما زندگي آنها بعد از مدت كوتاهي دچار اختلاف شد. شهروز فردي شرور بود و مدام با اين و آن درگير مي‌شد و همين باعث نگراني راضيه شده بود. او هر وقت به شوهرش اعتراض مي‌كرد با واكنش شديد وي روبه‌رو مي‌شد تا اينكه شهروز به زندان افتاد و اختلافات او و همسرش بيشتر شد. اين اختلافات آنقدر پيش رفت تا اينكه چند‌ماه پيش شهروز دست راضيه را گرفت و او را به خانه پدرش برد و گفت كه طلاقش مي‌دهد. راضيه هم كه فرصت را مساعد مي‌ديد تصميم گرفت كارهاي طلاق را انجام دهد تا هر چه زودتر از زندگي با مرد شرور خلاص شود. حدود 8‌ماه پيش بود كه در نهايت دادگاه به‌صورت غيابي حكم به جدايي آنها داد و راضيه رسما از شهروز طلاق گرفت. اما او وقتي حكم طلاق را ديد ناگهان رفتارش عوض شد و با تهديد از راضيه مي‌خواست كه به زندگي با او برگردد. او تهديدهايش را ادامه مي‌داد اما هيچ‌كس تصورش را هم نمي‌كرد كه شهروز با خانواده خاله‌اش چنين كاري كند.

  • روز حادثه

بعد از ظهر پنجشنبه، در نهايت داماد عصباني تهديدهايش را عملي كرد و با ورود به خانه خاله‌اش افراد زيادي را به رگبار بست. شاهد ماجرا مي‌گويد: مادربزرگ راضيه از مدتي قبل حالش بد شده و در بستر بيماري بود. حتي پزشكان جوابش كرده بودند و براي همين هر روز اقوام و بستگان براي سرزدن به او به خانه پدر راضيه مي‌رفتند. بعدازظهر پنجشنبه هم عده‌اي از اقوام و حتي همسايه‌ها براي سرزدن به پيرزن به آنجا رفته بودند كه شهروز سوار بر يك خودروي پژو مقابل خانه خاله‌اش توقف كرد. او كه سلاح گرم همراهش بود از ديوار بالا رفت و خود را به حياط رساند. در حياط گلوله‌اي شليك كرد كه به‌دنبال آن پدر راضيه از خانه خارج شد و همان لحظه هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت. شهروز پس از آن وارد خانه شد و به برادر راضيه شليك كرد و به اتاقي رفت كه مادربزرگش و بقيه آنجا بودند. همه با ديدن او وحشت كرده بودند. شهروز با تهديد اسلحه راضيه را از جمع جدا و با تهديد از او خواست كه به خانه برگردد. اما وقتي جواب منفي شنيد، فرياد زد كه «خانواده‌ات را جلوي چشمانت مي‌كشم» و شروع به تيراندازي كرد. او همه را مقابل چشمان راضيه به رگبار بست كه در جريان اين تيراندازي علاوه بر پدرو برادر راضيه، مادر، 2خواهر و عمه او به همراه 3نفر از اقوام و همچنين 2نفر از همسايه‌هايي كه براي عيادت به آنجا رفته بودند به قتل رسيدند و 4نفر نيز مجروح شدند. شهروز پس از آن از خانه خارج شد و پا به فرار گذاشت. به‌دنبال فرار مرد جوان تحقيقات گسترده پليسي براي دستگيري او آغاز شد.

  • در تعقيب قاتل

سردار بني‌اسدي‌، رئيس پليس استان كرمان به همشهري گفت: همه نيروها براي دستگيري اين مرد بسيج شده‌اند و اميدواريم هر چه زودتر دستگير شود. همچنين پيگيري خبرنگار همشهري از بيمارستان پاستور شهرستان بم از اين حكايت دارد كه از بين 4مجروح حادثه 2نفر در آي‌سي‌يو به‌سرمي‌برند و 2نفر ديگر كه جراحت كمتري داشتند، در بخش بستري هستند.

کد خبر 356417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha