شنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۶ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

ناصر قراگزلو: مربی صربستانی شیرین‌فراز، حضوری چندان طولانی در این تیم نداشت.

مدیرعامل تیم کرمانشاهی در ابتدای فصل قصد داشت از شرفی در سمت سرمربی استفاده کند اما بروز برخی اختلافات بین کریمی و اصغر شرفی باعث شد تا سمت سرمربی وقت این تیم به مدیریت فنی تنزل یابد و در ادامه با تشدید اختلافات، شرفی عطای کار را به لقایش بخشید. در چنین شرایطی کریمی تنها راه نجات تیمش را حضور یک مربی خارجی در تیم دید.

یسیچ از ابتدای ورودش به تیم پتانسیل بازیکنان این تیم را برای حضور در لیگ‌برتر ناکافی دانست و در اقدامی عجیب به مدیریت تیم اعلام کرد که 6، 7 بازیکن شیرین‌فراز باید از تیم اصلی کنار گذاشته شوند، اقدامی که از سوی این مربی صاحب‌تاکتیک تا حدودی عجیب به نظر می‌رسید.

یسیچ به مسئولان باشگاه کرمانشاهی رسماً اعلام کرد در غیاب بازیکنانی که او، آنها را در حد تیم شیرین‌فراز نمی‌داند با 16 بازیکن که چندتای آنها نیز از امیدهای شیرین‌فراز هستند، قادر است به تیم فعلی سروشکل مطلوب بدهد و نماینده کرمانشاه را در لیگ‌برتر حفظ کند.

مربی صرب در اقدام عجیب خود بازیکنانی نظیر فکری، انصافی، میکائیلی و علی قاسمیان که سابقه حضور در لیگ‌برتر را دارند، از تیم کنار گذاشت.

البته بازیکنانی نظیر بابک رضی و 2 بازیکن جوان دیگر این تیم نیز با خواست یسیچ از فهرست بازیکنان حذف شدند.بعد از تحولی که سرمربی شیرین‌فراز در جمع بازیکنان این تیم به وجود آورد، اوایل هفته گذشته برای رسیدگی به برخی از مسائل شخصی‌اش راهی صربستان شد اما وقتی قبل از بازی سپاهان به ایران بازگشت، حضور مجدد و فعالیت در تیم شیرین‌فراز را غیرممکن دانست.

مخالفت مدیریت شیرین‌فراز با درخواست یسیچ مبنی بر کنار گذاشتن برخی از بازیکنان تیم باعث شد، او بر روی نیمکت شیرین‌فراز مقابل سپاهان حضور نیابد و محمود فکری به عنوان بازیکن باسابقه روی نیمکت شیرین‌فراز بنشیند.

فکری در واکنش به حضورش بر روی نیمکت شیرین‌فراز می‌گوید: 02 دقیقه قبل از شروع بازی در ورزشگاه دستگردی حضور یافتم اما وقتی یسیچ نیامد، به درخواست مدیر باشگاه بر روی نیمکت نشستم. فکر می‌کنم کاملاً‌ اتفاقی این کار انجام شد، چون ستار همدانی نیز به دلیل محرومیت توسط کمیته انضباطی حق نشستن بر روی نیمکت را داشت.

بازیکن باتجربه استقلال که در حال حاضر حکم مربی – بازیکن را در این تیم پیدا کرده، در خصوص یسیچ می‌گوید: او با مدیریت و اصغر شرفی که قبلاً در تیم ما بود، اختلاف‌نظر داشت. به همین دلیل دائماً بر سر مسائل مختلف لجبازی می‌کرد و به گونه‌ای موضع‌گیری معکوس در قبال سیاست‌های باشگاه داشت. یسیچ می‌گفت که در تیم فعلی به 25 بازیکن احتیاج ندارد و با کمتر از 16 بازیکن هم قادر است تیم ما را در لیگ حفظ کند.

 فکری در خصوص سرمربی آینده شیرین‌فراز می‌گوید: چند نفر گزینه سرمربیگری در شیرین‌فراز هستند اما باید دید نهایتاً مدیرعامل چه تصمیمی در خصوص آنها و فرد مورد نظر اتخاذ خواهد کرد.میودراگ یسیچ پنجشنبه گذشته در پی جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشت، رضایت کریمی را برای جدایی‌اش از شیرین‌فراز جلب کرد و به گفته یکی از نزدیکان سرمربی، مدیرعامل تیم با استعفای او موافقت کرد، اما فرمان کریمی در خصوص یسیچ نظر کاملاً‌ متفاوتی با نزدیکان مربی صرب دارد.

مدیرعامل شیرین‌فراز با قاطعیت می‌گوید: یسیچ در جلسه پنجشنبه گذشته اقرار کرد که قادر نیست با مجموعه فعلی کار کند، ما نیز با برکناری او موافقت کردیم. با این وجود فعلاً ستار همدانی و محمود فکری که بر تمام امور فنی تیم اشراف دارند، تیم را هدایت می‌کنند.

برای انتخاب سرمربی جدید عجله ندارم اما مدیرعامل شیرین‌فراز در پایان صحبت‌هایش می‌گوید: نگران بازی با پرسپولیس نیستم، قصد رجزخوانی نداریم اما مطمئن باشید با همین داشته‌ها نیز می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. از قول من بنویسید شیرین‌فراز بدون سرمربی هم پرسپولیس را می‌برد.

کد خبر 35637

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز