همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر با انجام ۵ دیدار و پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان، شهرداری گرگان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندر امام و نیروی زمینی تهران به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در تالار حکیمیه تهران تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و پالایش نفت آبادان رو در روی هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم میزبان مقابل مهمان جنوبی خود با حساب 68 بر 65 مغلوب شد.

در تالار بسکتبال آزادی تهران هم تیم‌های نیروی زمینی تهران و لوله آ اس شیراز به مصاف هم رفتند که نیروی زمینی تهران برد دیگری را تجربه کرد و با حساب 74 بر 69 به برتری رسید.

در دیگر بازی‌ها و سالن اندیشه شهرک بعثت بندر ماهشهر، پتروشیمی صدرنشین مقابل شیمیدر تهران صف‌آرایی کرد که در انتها برتری با حساب 94 بر 75 به سود شاگردان شاهین طبع در پتروشیمی رقم خورد.

در جدال شهرداری‌های اراک و تبریز هم شاگردان کسایی‌پور در تيم اراکي پیروزی را به نام خود رقم زده و 79 بر 71 قدرت خود را به حریف دیکته کردند.

در آخرین بازی هم تیم‌های شهرداری کاشان و شهرداری گرگان مقابل هم قرار گرفتند که مجید صالحی و بازیکنانش در شهرداری کاشان سرمست از پیروزی هفته قبل مقابل پالایش نفت آبادان، در این بازی با نتیجه 86 بر 72 شکست خوردند.

 

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر به صورت زیر است:

 

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 65 پالایش نفت آبادان 68

شهرداری کاشان 72 شهرداری گرگان 86

شهرداری تبریز 71 شهرداری اراک 79

پتروشیمی بندر امام 94 شیمیدر تهران 75

نیروی زمینی تهران 74 لوله آ اس شیراز 69

 

کد خبر 356077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha