مرد قوی‌هیکل با چاقو و اسپری گاز اشک‌آور وارد آرایشگاه‌های زنانه می‌شد و پس از ضرب و شتم زنان دست به سرقت اموال آنها می‌زد.

متهم

اين مرد وقتي در محاصره پليس قرار گرفت تلاش كرد با چاقو راهي براي فرار پيدا كند كه دستگير شد.ماموران پليس آگاهي تهران از اوايل شهريورماه در جريان سرقت‌هاي اين مرد سابقه‌دار قرار گرفتند. نخستين شاكي زني بود كه مي‌گفت سارق قوي‌هيكل با تهديد چاقو و اسپري گاز اشك‌آور، همه اموالش را دزديده است.

او گفت: داخل آرايشگاه تنها بودم و قصد داشتم آنجا را تعطيل كنم كه ناگهان مردي بلند قد، درحالي‌كه چاقو و اسپري گاز اشك‌آور در دست داشت وارد شد. او تيغه چاقوش را مقابلم گرفت و فرياد زد: «‌هر چي پول داري بده». در آن لحظه وحشت كرده بودم و كيف‌دستي‌ام را كه داخل آن مقداري پول نقد بود به او دادم. مرد جوان اما دست‌بردار نبود و بعد از گرفتن كارت عابربانك و گوشي تلفن همراهم از مغازه خارج شد و سوار بر موتورسيكلت فرار كرد.

زن جوان تنها شاكي پرونده نبود. چرا كه مدتي پس از او زنان ديگري هم با مراجعه به پليس از دزد قوي‌هيكل شكايت كردند. يكي از آنها گفت: داخل آرايشگاه زنانه بوديم كه ناگهان مردي با چاقو و اسپري گاز اشك‌آور وارد شد. او بي‌مقدمه شروع به پاشيدن گاز اشك‌آور به‌صورت ما كرد و با تهديد چاقو خواست كه هر چه پول داريم در اختيارش قرار دهيم. اين مرد حتي زني را كه مي‌خواست با فرياد از مردم كمك بخواهد كتك زد و پس از سرقت اموال همه كساني كه داخل آرايشگاه بودند از آنجا خارج شد و سوار بر يك موتورسيكلت فرار كرد.

  • دزد تكرو

بررسي‌ اظهارات شاكيان نشان مي‌داد كه همه سرقت‌ها توسط يك نفر صورت گرفته است؛ مردي قوي‌هيكل كه به تنهايي وارد آرايشگاه‌هاي زنانه مي‌شد و طعمه‌هايش را تا حد مرگ مي‌ترساند و پس از آن اموالشان را سرقت مي‌كرد. با اين حال در تحقيق از مالباختگان سرنخي كه بتوان از طريق آن سارق خشن را شناسايي كرد، به‌دست نيامد.

مدتي گذشت تا اينكه مأموران پليس در جريان اجراي طرح دستگيري مالخران، مردي را دستگير كردند كه در خانه‌اش تعداد زيادي گوشي تلفن همراه مسروقه بود. در بررسي گوشي‌ها مشخص شد كه برخي از آنها متعلق به زناني هستند كه در آرايشگاه‌هاي زنانه طعمه‌ سارق خشن شده‌اند. جوان دستگير شده تحت بازجويي قرار گرفت و گفت كه اين گوشي‌ها را از سارقي به نام امين خريده است. امين همان دزد خشن بود كه مأموران در تعقيب او بودند. جواني 32ساله كه بارها به‌خاطر ضرب و شتم، زورگيري، نگهداري سلاح غيرمجاز، تخريب اموال و... دستگير شده و به زندان افتاده بود.

  • فرار ناكام

ماموران پليس در ادامه مخفيگاه امين را در حوالي ميدان خراسان شناسايي كردند اما در جريان عمليات دستگيري، مجرم سابقه‌دار كه قصد داشت از طبقه‌چهارم يك مجتمع مسكوني فرار كند وقتي خود را در محاصره پليس ديد با چاقو به مأموران حمله كرد كه در نهايت دستگير شد. او كه اعتياد شديدي به شيشه دارد در اداره آگاهي توسط شاكيان شناسايي شد و به سرقت و زورگيري در آرايشگاه‌هاي زنانه در شرق تهران اعتراف كرد.

به‌گفته سرهنگ محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران، متهم هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شناسايي او به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 355887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha