همشهری آنلاین: نماینده‌ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی در دزفول با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد برکت از اساسی‌ترین و ماندگارترین کارهای این بنیاد در جهت بهداشت و سلامت استان خوزستان است.

به گزارش روابط عمومي بنياد بركت، عباس پاپي‌زاده در اين باره افزود: همچنين پنج مدرسه با تجهيزات كامل در شهرستان دزفول با كمك اين بنياد ساخته شده است.

وي نوسازي و مرمت مساجد قديمي شهرهاي مختلف استان، بهره‌برداري از نزديك به 2 هزار واحد مسكن محرومین و نيروگاه سيكل تركيبي را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين اقدامات توانسته روحيه‌ی دوچندان به مردم اين مناطق محروم بدهد و انشاءالله شاهد پيشرفت و آباداني باشيم.

نماينده‌ی مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين‌كه متأسفانه خيلي از نهادها براي كمك به مناطق محروم و مردم رنج‌ديده‌ی آن پيش‌قدم نمي‌شوند، افزود: ولي بنياد بركت با جان و دل در حال تلاش براي آباداني كشور است. 

پاپي زاده با بيان اين‌كه بنياد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسیاری از مناطق محروم كه نام و نشاني ندارند و كم‌تر به آن‌ها سر زده مي‌شود، مي‌رود، افزود: كمك به مناطق محروم، ايجاد اشتغال،انجام امور زیربنایی و نوسازي مدارس و خانه‌هاي بهداشت مطمئناً مي‌تواند در بهبود وضعيت مردم استان تحولي اساسي و مناسب ايجاد كند.

کد خبر 355807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha