همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را غرورآفرین دانست و اظهارداشت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بتواند ۲۰ هزار تخت بیمارستانی را فراهم کند کمک بزرگی به وزارت بهداشت و مردم کرده است.

وزیر بهداشت

به گزارش وبدا، دكترسيدحسن هاشمي، در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) افزود: دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نشان می‌دهد که این نهاد تا چه حد می‌تواند در سازندگی و عمران کشور نقش داشته باشد. این حجم از بالندگی و پیشرفت در طول دو دهه اخیر موجب افتخار برای ایرانیان است.

  • مردم دچار مشكلات معيشتي هستند

وزير بهداشت اظهارداشت: امیدواریم همه بتوانیم با کمک هم، مهمترین خواسته ملت ایران بعد از امنیت و آرامش را که همان رفاه و آسایش است فراهم کنیم. انقلاب با هزینه‌های بسیار به استقلال سیاسی دست یافته و باید زمینه‌ساز استقلال اقتصادی نیز باشیم زیرا مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و این وضعیت در شأن انقلاب و جمهوری اسلامی نیست.

وزیر بهداشت، جوسازی علیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را به‌دلیل ایفای نقش این قرارگاه در اقتصاد کلان ایران دانست و تاکید کرد: این نهاد می‌تواند بیش از این موفق باشد و در صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به دیگر کشورها نیز نقش‌آفرینی کند.

 

  • ساختارهاي دولتي مشكل دارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات یادآور شد: با این حال ساختارهای دولتی مشکلاتی دارند و شاید بتوان گفت همه چیز فراهم است که کاری انجام نشود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر در شرایط کنونی با آنچه آرزو داشتیم فاصله داریم به این دلیل است که حاشیه‌ها بر متن که خدمت به مردم است غلبه دارند و قواعد دست و پاگیر و نظارت‌های بدون ثمر، بر حجم مشکلات افزوده‌اند.

  • جهاد سازندگي جوانمرگ شد

وزیر بهداشت با بيان این مطلب که بوروکراسی اداری بر مشکلات مردم افزوده است خاطرنشان کرد: حقیقت این است که فرهنگ انقلاب در بخش‌های اجرایی کشور به نحو مطلوب نفوذ نکرد و هر چند جهاد سازندگی در برهه‌ای از زمان فعال بود اما باید گفت جهاد هم جوانمرگ شد.

هاشمی، به دشمنان قسم‌خورده کشور و دشمنی‌های بی پایان آن‌ها اشاره کرد و افزود: باید خود را مجهز کنیم و تحقق این موضوع هم با شعار دادن به انجام نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء می‌تواند در پیشرفت ایران و رسیدن به اهداف انقلاب تاثیر بسزایی داشته باشد و اگر بتواند 20 هزار تخت بیمارستانی را فراهم کند کمک بزرگی به وزارت بهداشت و مردم خواهد بود.

وزير بهداشت، در پایان با تشکر از تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: ما در مناطقی شاهد حضور این نهاد هستیم که دیگران حاضر نیستند در آنجا کار کنند.

کد خبر 355508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha