پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایشگاه 25 سال پوستر تئاتر ایران به صورت مستقل در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این نمایشگاه برای نخستین بار به منظور توجه ویژه و ارج نهادن به پوسترهای تئاتر به عنوان رسانه‌ای با قابلیت‌ها و ارزش‌های هنری، مؤثر در جذب مخاطب و سندی ماندگار از هر اجرای تئاتر برپا خواهد شد

به همین منظور دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی فراخوان سراسری از هنرمندان و طراحان پوستر تئاتر دعوت به عمل می‌آورد.

علاقمندان می‌توبرای حضور در نخستین نمایشگاه سراسری پوستر نمایش ایران آثار خود را که بین سال‌های 1360 تا 1386 برای معرفی تئاتر چاپ و منتشر شده به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار ارسالی باید به صورت چاپ شده همراه با فایل تصویری با فرمت JPEG و کیفیت DPI 300 در قطع A4 و همراه با پرینت رنگی ارائه شوند و هیچ گونه محدودیتی در ارسال آثار هنری وجود ندارد.

پوسترهای چاپ دیجتال در صورت داشتن سفارس دهنده و اجرا شدن تئاتر، مجاز به شرکت در این نمایشگاه هستند. همچنین گزیده‌ای از آثار نمایشگاه در کتاب 25 سال پوستر تئاتر ایران منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری پنجم آذر اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در خیابان وصال شیرازی، خیابان ایتالیا غربی، پلاک 85، طبقه دهم ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88956001 و 88955561 تماس بگیرند.

همچنین از سوی دبیر جشنواره بیست و ششم طی احکامی، ابراهیم حقیقی، حبیب‌الله صادقی، رضا عابدینی، فرهاد فزونی و مهدی فاتحی به عنوان هیات انتخاب و داوری این نمایشگاه انتخاب شدند.

کد خبر 35504

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز