مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح سالم بودن و ایمنی وسایل گرمایشی و بخاری در فصل سرد و نیمه دوم سال به‌صورت رایگان گفت: اگر شهروندان نیاز داشتندکه آتش‌نشانان از محل مسکونی یا اداری‌شان بازدید و ایمنی وسایل گرمایشی را کنترل کنند، با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

سعيد شريف‌زاده با اشاره به اينكه طرح جامعه ايمن با كارگروه مبارزه با «مرگ خاموش» چندي پيش به مرحله اجرا درآمد، گفت: اين طرح با همكاري برخي از توليدكننده‌ها كه نمايندگان اين افراد در شهر هستند، انجام شد كه اگر شهروندان نياز داشتند تا آتش‌نشانان از محل مسكوني يا اداري‌شان بازديد و ايمني وسايل گرمايشي را كنترل كنند،

با سامانه 125تماس گرفته و نسبت به رفع مشكل خود اقدام كنند. وي با بيان اينكه در اين طرح سالم بودن و ايمني وسايل گرمايشي و بخاري در فصل سرد و نيمه دوم سال به‌صورت رايگان در دستور كار قرار گرفته است، تأكيد كرد: البته هرساله نيز اگر شهروندي دچار مشكلي درخصوص مسائل ايمني بود با سازمان آتش‌نشاني تماس مي‌گرفت.

داشتن سرگيجه يا سردرد به‌دليل استفاده از وسايل گرمايشي و دودكش سرد، نشان‌دهنده نشت گاز منو‌كسيدكربن در محل است. به گفته مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران بايد تست‌هاي لازم براي نصب دودكش، كلاهك و همچنين استاندارد و سالم بودن دستگاه‌هاي حرارتي انجام شود تا شهروندان دچار حادثه نشوند.

کد خبر 354875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha