همشهری آنلاین: رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی حال عمومی معلمان مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در ارومیه را رضایت بخش خواند و گفت: کار مداوای مصدومان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدپور اظهارکرد: حوالی ساعت 14:45 روز گذشته مینی‌بوس حامل معلمان منطقه صومای برادوست درحال بازگشت به ارومیه براثر ترکیدگی لاستیک واژگون شد.

وی افزود: از نخستین دقایق این حادثه تمامی مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان در محل بروز حادثه حاضر و پیگیر کار انتقال مصدومان به بیمارستان شده‌اند.

محمدپور با بیان اینکه در این رویداد 21 فرهنگی مصدوم شدند، ادامه داد: مصدومان این حادثه به دو بیمارستان شهید عارفیان و امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

وی بیان کرد: سه نفر از مصدومان این سانحه که به بیمارستان شهید عارفیان ارومیه منتقل شده بودند به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از آذربایجان غربی، به گفته محمدپور 18 نفر دیگر از این مصدومان در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت نظر و درمان هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس اظهارات معلمان مصدوم٬ این وسیله نقلیه جایگزین سرویس ایاب و ذهاب شخصی معلمان بوده و به جای خودروی اصلی٬ کار انتقال معلمان را عهده دار بوده است.

کد خبر 354498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha