همشهری آنلاین: منچستریونایتد با پیروزی ۴-۱ مقابل وستهام، به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

machester

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در چند دیدار خانگی اخیرشان موفق به شکست دادن حریفان نشده بودند، در دیدار امشب از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند و توانستند به یک پیروزی شیرین برسند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که زلاتان گل اول را به ثمر رساند. توپ ربایی رونی در میانه زمین و پاس او برای میختاریان، در نهایت زلاتان را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل، تیم میهمان تا اندازه‌ای پیش کشید و این فرصت در اختیار منچستریونایتد قرار گرفت تا روی ضدحملات، دروازه این تیم را تهدید کرد. آنها چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما واکنش‌های آدریان، مانع از باز شدن دروازه وستهام شد.

در مقابل، این وستهام بود که در دقیقه 35، به گل تساوی رسید. ابتدا این دیمیتری پایت بود که با یک شوت تماشایی، دروازه دخیا را تهدید کرد اما بعد از اینکه دروازه‌بان منچستریونایتد توپ را به طور ناقص دفع کرد، اشلی فلچر توپ برگشتی را به گوشه دروازه فرستاد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

منچستریونایتد در آغاز نیمه دوم هم نمایش بهتری داشتند و در سومین دقیقه این نیمه هم به گل رسید. اشتباه پایت، یک فرصت خوب را نصیب یونایتدها کرد و در نهایت پاس رو به عقب میخیتاریان را مارسیال با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل روند بازی متعادل شد و وستهام هم موقعیت هایی داشت؛ هرچند باز هم این یونایتدها بودند که فرصت‌های خطرناک‌تری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت در دقیقه 62، به گل سوم رسیدند.

بعد از اینکه زلاتان، والنسیا را در سمت راست زمین صاحب توپ کرد، این مدافع-هافبک اکوادوری با نفوذ به محوطه جریمه حریف، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و مارسیال با یک بغل پای دیگر، گل سوم را هم به نام خود ثبت کرد.

منچستر
این گل هم تغییر زیادی در روند بازی ایجاد نکرد و باز هم این یونایتدها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در وقت‌های تلف شده بازی به گل چهارم رسیدند.

این بار زلاتان، روی همکاری شواین اشتایگر و هرره را صاحب موقعیت شد و با ضربه‌ای فنی، گل چهارم را به ثمر رساند. در ثانیه‌های پایانی هم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 4-1 منچستریونایتد تمام شد.

کد خبر 354075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha