همشهری آنلاین: آرسنال با شکست ۲-۰ مقابل ساوتهمپتون، از رسیدن به نیمه نهایی جام اتحادیه باز ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان آرسن ونگر نمایش چندان خوبی ارائه ندادند و با تحمل یک شکست خانگی، از رسیدن به دور بعد جام اتحادیه بازماندند.

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه آرسنال ایجاد کردند تا اینکه سرانجام در دقیقه 13 به گل رسیدند. بعد از اینکه ضربه رایان برتراند به مدافع آرسنال برخورد کرد، یوردی کلاسیه توانست ضربه برگشتی را تبدیل به گل کند.

بعد از این گل آرسنالی‌ها تا اندازه‌ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع فشرده ساوتهمپتون، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد.

بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه تیم میهمان در دقیقه 38 به گل دوم رسید.

روی اشتباه جنکیسون، ساوتهمپتون صاحب موقعیت شد و در نهایت با پاس سفیان بوفال، رایان برتراند با ضربه‌ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه توپچی‌ها فرستاد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری دو گله میهمان به پایان رسید.

آرسنال
نیمه دوم را آرسنالی‌ها هجومی‌تر شروع کردند و آرون رمزی می توانست خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما تعلل او باعث شد تا این موقعیت تک به تک از دست برود.

چند دقیقه بعد ساوتهمپتون می توانست به گل سوم برسد اما ضربه بوفال راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود ساوتهمپتون به پایان رسید.

کد خبر 354074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha