همشهری آنلاین: درخشش سه هندبالیست ایرانی تیم دیناموبخارست در لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه قرار گرفته است.

هندبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم لیگ هندبال قهرمانان اروپا با درخشش دوباره ایرانی‌های دیناموبخارست رومانی به پایان رسید. این تیم سه لژیونر ایرانی در اختیار دارد که با بهره از سجاد استکی، الله کرم استکی و علیرضا موسوی حالا شانس صعود به مرحله بعد را هم دارد. تیم آنها در آخرین هفته از رقابت های قهرمانی اروپا به اوکراین رفت و با اینکه ستاره های ایرانی دینامو روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند اما با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ بازی را واگذار کردند تا صعود آنها به دور بعدی جام باشگاه های اروپا مشروط به برد در دو بازی آینده شود.

سجاد استکی که در حال حاضر دومین گلزن برتر باشگاه‌های اروپا است، ۱۱ گل را برای دیناموبخارست به ثمر رساند تا همچنان ستاره بی‌چون و چرای تیم خود و اروپا باشد. الله کرم هم روز خوب خود را پشت سر گذاشت و این بازیکن همیشه موثر تیم رومانیایی ۶ گل را وارد دروازه حریف کرد تا با یک گل علیرضا موسوی تعداد گل‌های بازیکنان ایرانی در این مسابقه به ۱۸ برسد.

این سه بازیکن حالا بیشتر از همیشه در اروپا می درخشند و در آخرین بازی دیناموبخارست گزارشگر بازی ضمن تعریف از این سه بازیکن پس از گلزنی‌های سجاد گفت: «نام سجاد استکی را به خاطر بسپارید.» در حال حاضر سجاد با ۵۴ گل در رده دوم بهترین گلزنان اروپا قرار دارد و پشت سر ماگنوس برامینگ دانمارکی با ۶۶ گل حاضر است.

کد خبر 353925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha