همشهری آنلاین: استقلال تهران در مصاف با گسترش فولاد، پیروزی را با تساوی عوض کرد. ذوب‌آهن نیز با سه گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

استقلال گسترش

آبي‌هاي پايتخت در آخرين بازي هفته يازدهم، جمعه 5 آذر ميزبان گسترش فولاد بودند. شاگردان منصوريان با گل به خودي گسترشي‌ها در دقيقه 16 بازي به كسب سه امتياز بازي اميدوار شدند.

اين اميدواري با گل دقيقه 23 محسن كريمي بيشتر به يقين نزديك‌تر شد. اما بازيكنان استقلال قدر اين موقعيت را ندانستند. بازيكنا گسترش كه هميشه خوب بازي مي‌كنند قدرت خود را به رخ حريف قدرمتندشان نشان دادند. پريريا بازيكن خوش نقش گسترش در دقيقه 43 يكي از گل‌ها را پاسخ داد.

در نيمه دوم نيز دو تيم بازي باطراوتي را به نمايش گذاشتند تا اينكه خسوس دروازه‌بان تواناي گسترش در دقيقه 72 از زمين اخراج شد.

اين وضعيت مي‌توانست براي شاگردان منصوريان ايده‌آل باشد اما خلعتبري بازيكن گسترش كه كمتر از يك دقيقه از حضورش در زمين مي‌گذشت با يك توپ‌ربايي هوشمندانه پاس گلي براي عليرضا نقي‌زاده فراهم ساخت تا اين بازيكن در دقيقه 80 گل تساوي تيم‌اش را به ثمر برساند.

استقلال با اين تساوي در امتياز 15 با سپاهان شريك شد اما به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از تيم اصفهاني در مكان ششم جدول قرار گرفت.

گسترش فولاد نيز با ده امتياز در مكان سيزدهم قرار گرفت.

پيش از اين بازي، ذوب‌آهن نيز با پيروزي 3 بر صفر مقابل صنعت‌نفت آبادان همچون استقلال 15 امتيازي شد و برخلاف ديگر تيم اصفهاني به دليل تفاضل گل بهتر از آبي‌ها در مكان پنجم جدول ايستاد. صنعت نفت نيز با 13 امتياز قبلي خود در رديف دهم جدول ليگ ايستاد.

کد خبر 353609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha