همشهری آنلاین: رییس اورژانس کشور گفت: به محض دریافت خبر حادثه، با اعزام آمبولانس‌ها و بالگردهای اورژانس به محل حادثه، ۸۰ نفر از مصدومان برخورد قطار را به بیمارستان‌ها منتقل کردیم.

به گزارش وبدا، دکترپير حسين کولیوند درباره بیمارستان‌های محل بستری مجروحان این حادثه افزود: این مصدومان در بیمارستان‌های کوثر سمنان و ولایت دامغان بستری شده اند که حال بیماران منتقل شده مساعد است و روند درمان آنها در حال پیگیری است.

وی گفت: به دستور وزیر بهداشت،  شخصا در محل حادثه حضور دارم و عملیات رها سازی و امداد کماکان ادامه دارد.

رییس اورژانس كشور  کشور در ادامه گفت: به غیر از بیمارستان‌های سمنان و دامغان که در آماده باش کامل هستند، بیمارستان مرکزسوختگی مازندران هم آماده است که در صورت نیاز به امکانات تخصصی برای مصدومان دچار سوختگی، با بالگرد به این مرکز اعزام شوند که البته خوشبختانه تا کنون سوختگی‌ها آنقدر شدید نبوده که نیاز به انتقال وجود داشته باشد و مصدومان در بیمارستان‌های دامغان و سمنان در حال مداوا هستند.

  • اظهارات استاندار سمنان

در همین رابطه آقای خباز، استاندار سمنان نیز درباره تعداد کشته شدگان حادثه برخورد دو قطار گفت: تا این لحظه تعداد ۳۱ نفر از هموطنان جان باخته ما در این حادثه رهاسازی و منتقل شده اند.

وی افزود: البته به دلیل واژگونی واگن‌ها و آتش سوزی، امکان دارد که تعداد اجساد بیش از این باشد.

استندار سمنان در پایان در خصوص علل بروز این حادثه گفت: این حادثه بین دو ایستگاه و به دلیل توقف یکی از قطارها روی ریل اتفاق افتاده است که دلایل فنی آن در حال بررسی است.

  • اسامی مصدومان حادثه برخورد دو قطار در هفت خوان سمنان

براساس گزارش‌های رسیده از مرکز اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی سمنان اسامی مصدومین حادثه برخورد دو قطار در هفت خوان سمنان اعلام شد.

به گزارش وبدا، اسامی مجروحان منتقل شده به بیمارستان ولایت دامغان به شرح زیر است:

زینب احمدی -فرشته احمدی - آیت الله عالیشاه- محمد بهلولی -علی اصغر اصغری. عطا علی پور- محمد جعفر یغمائیان- همت جورسی- علیرضا ناجی- احمد جورسی- . احمد بهاری- عارف نجف پور-حسین علی پور- داوود بیرامی-شیدا وطن خواه- سعید ستوده- فاطمه یغمائیان- داوود زمانی- شمسی وطن خواه- نیرنگ پران- غلام ارشدی- محمد خسه جهانی- اسدالله کاویان- عمادالدین حسینی- ملیکا حسینی- محمد رسوبی- کبری بهاری- سجاد عزیزی- سامان بشیری- طیبه میصعه- اصغر پرویزی

همچنین اسامی ۹ نفر از مجروحان حادثه برخورد۲ قطار در هفتخوان سمنان که به (بیمارستان کوثر سمنان) انتقال یافتند بدین شرح است:

احسان احمدی- حمزه صمدیان- علی داوری پناه- امیر دانشور -احمد الله وردی -عطار راحلی -شهرام پور عزیزی- بهزاد رهبری -رضا غفاری

کد خبر 353579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha