یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

یکی از بازیگران برنامه‌های طنز تلویزیون خودمان که مدعی شده بود با یک ستاره نامدار کره‌ای ازدواج کرده است، در مواجهه با واکنش رسانه‌های کره‌جنوبی ناچار شد ادعای خود را پس بگیرد و به واقعیت اعتراف کند.

جهان سینما

به گزارش همشهري، هفته گذشته خبر ازدواج حامد تهراني، بازيگر مجموعه «شكرآباد» با يك خواننده سرشناس كره‌اي در حالي در برخي رسانه‌هاي ايران منتشر شد كه رسانه‌هاي معتبر كره‌جنوبي از انتشار اين خبر ابراز شگفتي كرده‌اند. خبرگزاري يونهاپ در تلاش براي يافتن واقعيت سراغ تهراني رفت و او كه پيش‌تر تصوير امضاي كئون مينا را در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي قرار داده بود، تمام خبرها را تكذيب كرد.

بازيگر نه‌چندان سرشناس ايراني در اين‌باره به خبرنگار يونهاپ گفت: خودم هم با ديدن خبرها شگفت‌زده شدم. نمي‌دانم اين خبرها از كجا آمده و از همه هواداران مينا در ايران و كره عذر مي‌خواهم. اين در حالي است كه ستاره 23ساله گروه موسيقي AOA هيچ واكنشي به خبرها نشان نداده و در عوض، شركت اف‌ان‌سي اينترتينمنت به‌عنوان مدير برنامه‌هاي اين گروه در بيانيه خود چنين آورده است: ما همه گزارش‌ها را به‌شدت تكذيب و اعلام مي‌كنيم اصلا آن بازيگر ايراني را نمي‌شناسيم.

کد خبر 353145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha