همشهری آنلاین: کتاب تولید با ماشین‌آلات سودآور نوشته خشایار عبدالهی از سوی انتشارات نشر تعالی منتشر شد.

کتاب تولید با ماشین‌آلات سودآور

به گفته نويسنده، اين كتاب به عنوان راهنماي عملي و كاربردي در برنامه‌ريزي نگهداري و تعميرات براي سوآوري بيشتر در شركت‌ها و كارخانجات توليدي تاليف شده است.

تولید محصولات مورد نیاز برای هر جامعه به عنوان عاملی مهم برای خودکفایی و پیشرفت محسوب می‌شود. یکی از مهمترین راههای حمایت و تقویت تولید ملی استفاده از دانش علوم مختلف برای کاهش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده محصولات است.

ماشین‌آلات و تجهیزات توليد، بخش اعظمی از سرمایه یک کارخانه تولیدی است كه بدون داشتن ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدي سالم امكان تولید محصولات متنوع و با کیفیت امكان‌پذير نمي‌باشد. و از طرفي برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات در طول چرخه عمر ماشین‌آلات و تجهیزات ( از ابتدای شروع به‌ کار تا بازنشستگی و اسقاط آنها) سبب می‌شود تا عمر مفید آنها بالا رفته و باعث بهره‌وری تجهيزات توليد و سودآوری شركت شود.

کتاب تولید با ماشین آلات سودآور به عنوان يك راهنمای عملی و کاربردی در برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات ماشين‌آلات و تجهيزات در شرکتها و کارخانجات تولیدی مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.

همچنين کارشناسان، مدیران و صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی می‌توانند با مطالعه اين كتاب مهمترین و کاربردی‌‌ترین اصول لازم برای انجام یک برنامه‌ریزی مناسب در جهت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات تولید را یاد بگیرند.

  • محتوای کتاب از دو بخش تشكيل ‌شده است:

در بخش اول، مراحلی را که برای تدوین برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در شرکتها و کارخانجات تولیدی لازمست همراه با تمرین‌ها و اقدامک‌های ساده ولی مهم بيان شده است.

و در بخش دوم، راهکارهایی علمی و کاربردی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و افزایش عمر مفید کاری تجهیزات و ماشين‌آلات در شرکتها و کارخانجات تولیدی بهمراه مثالها و تجربیات کاری نویسنده مطرح شده است.

كتاب توليد با ماشين‌آلات سود‌آور نوشته خشايار عبدالهي با نوبت چاپ اول سال 1395 با شمارگان 1000 نسخه، تمام رنگی در 186 برگ و در قطع رقعي به قيمت 25 هزار تومان از سوي انتشارات نشرتعالي منتشر و روانه بازار كتاب شده است. علاقه‌مندان براي تهيه كتاب مي‌توانند از طريق شماره تلفن 66439590 در تهران اقدام نمايند.

کد خبر 352450

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha