یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

«ژرار دپاردیو» به جمع بازیگران فیلم سینمایی «باخ» پیوست که براساس ماجراهای زندگی یوهان سباستین باخ، آهنگساز نامدار آلمانی ساخته می‌شود.

سینما جهان

به گزارش همشهري، هنوز مشخص نيست بازيگر مشهور فرانسوي چه نقشي در اين فيلم بازي خواهد كرد اما حضور او در كنار بازيگراني چون اكسل ميلبرگ و ماريان ساگبرشت قطعي شده است. اريك استايلز 50ساله و اهل ولز كه «آن شب خوب» را در كارنامه دارد، روي صندلي كارگرداني پروژه باخ مي‌نشيند و فيلم را براساس فيلمنامه‌اي از جفري فريدمن مي‌سازد.

ضمن اينكه برخي از بهترين عوامل فني سينما در توليد آن مشاركت مي‌كنند؛ گابريل يارد، آهنگساز فرانسوي لبناني برنده اسكار، طارق انور، تدوينگر هندي‌تبار كه با «زيبايي آمريكايي» و «سخنراني پادشاه» نامزد اسكار شده و ويتوريو استورارو، فيلمبردار نامدار ايتاليايي برنده 3جايزه اسكار و همكار مجيد مجيدي در «محمد رسول‌الله(ص)» از سرشناس‌ترين چهره‌هاي حاضر در پشت دوربين باخ هستند. دپارديو كه سال‌هاست از سرزمين مادري خود خارج شده و در روسيه رحل اقامت افكنده، از حضور در فيلم زندگي آهنگساز نامدار و نابغه آلماني ابراز رضايت كرد و گفت: مي‌دانم كه باخ ميليون‌ها نفر از طرفداران او را سرگرم خواهد كرد.

اين پروژه اهميتي فراوان دارد و من خودم از علاقه‌مندان آثار باخ هستم. بازيگر 67ساله فرانسوي بهار سال گذشته با «دره عشق» در كنار ايزابل هوپر در بخش مسابقه جشنواره كن حضور داشت و با همين فيلم نامزد دريافت جايزه بهترين بازيگر مرد از مراسم سزار (معادل فرانسوي اسكار) شد. او امسال هم با «تور دوفرانس» به بخش 2 هفته كارگردانان كن آمده بود.

کد خبر 351856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha