همشهری آنلاین: رئیس اسبق سازمان لیگ فدراسیون والیبال نسبت به عملکرد فدراسیون در قبال باشگا‌‌‌ه‌ها و بازیکنان انتقادات جدی را بیان کرد.

محمود حداد

محمود حداد در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما گفت: متاسفانه مشکلات مالی لیگ والیبال و باشگاه‌ها زیاد است و باید راه حل مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

وی گفت: بهتر بود مسئولان فدراسیون برای رفع این معزل بزرگ، بدهی‌هایی که باشگاه‌ها از در سال‌های گذشته داشتند را به آن‌ها می‌بخشید و به دنبال احقاق حق بازیکنان بود.

رئیس اسبق سازمان لیگ فدراسیون والیبال ادامه داد: بسیاری از بازیکنان حدود 2 یا سه سالی است که پول نگرفته‌اند در حالی که اکثر آن‌ها تنها از راه والیبال امرار معاش می‌کنند البته برخی از نورچشمی‌ها همچنان بدون مشکل هستند که هیچ وقت پول‌شان خورده نمی‌شود.

حداد گفت: در شرایط کنونی فدراسیون بیشتر به دنبال طلب خودش است تا والیبالیست‌ها، در صورتی که برای کمک به راه‌اندازی لیگ باید آن‌ها را می‌بخشید.

وی گفت: هفت ماه از آغاز سال می‌گذرد نمی‌دانم مسئولان فدراسیون در این مدت چه می‌کردند که حالا در کمتر از 24 ساعت مانده به آغاز مسابقات همچنان به دنبال طلب‌های خودشان هستند؟

رئیس اسبق سازمان لیگ فدراسیون والیبال افزود: برخی تیم‌ها با مبالغ قرارداد بالا یک شبه در والیبال متولد شده‌اند و چارت مالی و قراردادی بازیکنان را بهم ریختند و این موضوع باعث شد تا هزینه‌ها برای تیمداری در لیگ والیبال رشد نجومی و فضایی داشته باشد اما متاسفانه هیچ فردی نیست از این موضوع جلوگیری کند.

حداد گفت: تا زمانی که راهیابی تیم‌ها به لیگ برتر قانونمند نشود این مشکلات ادامه دارد و بسیاری از والیبالیست‌ها به پول خود نمی‌رسند.

وی افزود: فدراسیون در حرکتی جالب اقدام به بخشیدن درصد مالیات بازیکنان کرده است و این موضوع برای دیگر والیبالیست‌ها محاسبه می‌شود، در حالی که باید ملی‌پوشان با مبالغ سنگینی که دریافت می‌کنند مالیات بدهند و دیگر بازیکنان از این قائده مستثنی شوند.

حداد گفت: فدراسیون والیبال میلیاردها تومان برای راهیابی تیم ملی به المپیک که با وضعیت موجود شاید دیگر تکرار نشود هزینه کرد در حالی که بسیاری از سالن‌های والیبال ایران هنوز از داشتن کف پوش استاندارد محروم هستند.

کد خبر 349835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha