همشهری آنلاین: رییس شورای سیاستگذاری جشنواره تامین اجتماعی و رسانه از برگزاری نخستین جشنواره و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، امیرعباس تقی پور روز دوشنبه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه افزود: به این جشنواره که از ابتدای سال 94 فراخوان آن صادر شد، یک هزار و 200 اثر ارسال گردید.

وی اظهار داشت: در مجموع 900 اثر واجد شرایط شرکت در جشنواره شناخته شدکه در دو مرحله در دو کمیته مورد ارزیابی قرار گرفتند.
تقی پور تصریح کرد: امروز با حضور سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می شود.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره تلاشی از سوی سازمان تامین اجتماعی برای ارج نهادن به فعالیت ها و تلاش های رسانه ها است.
تقی پور خاطرنشان کرد: این جشنواره ادعای آن را ندارد که انگشت بر تمام تلاش های انجام شده از سوی رسانه ها گذاشته است اما می تواند این داعیه را داشته باشد که هدفی جز ایجاد فضای همدلی و تعاملی میان رسانه ها نداشته است.

وی ادامه داد: همچنین امروز تفاهم نامه همکاری میان این سازمان و معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد امضا می شود که امیدواریم با تشکیل کارگروهی مشترک، مسایل و مشکلات بیمه ای خبرنگاران و صاحبان رسانه ها را به حداقل برساند.

رییس شورای سیاستگذاری جشنواره تامین اجتماعی و رسانه اضافه کرد: اراده قابل قبولی در سازمان تامین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدگی به مسایل بیمه ای خبرنگاران وجود دارد و تشکیل دبیرخانه دایمی آن نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 349643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha