شهردار منطقه ۷ با اشاره به پلمب موقت خانه هنرمندان پیشکسوت در صبح روز شنبه ۲۴ مهرماه گفت: این ملک تابلویی درخصوص خانه هنرمندان پیشکسوت در خیابان ندارد.

اين در حالي است كه مالك باوجود تذكرات داده شده، چندين مورد تخلف داشته كه از آن جمله مي‌توان به قطع 2 اصله درخت اشاره كرد. سعيد طلوعي با اشاره به پلمب ملك موسوم به «خانه هنرمندان پيشكسوت» اظهار كرد: اين ملك دوطبقه در خيابان پاكستان، خيابان حافظي واقع شده و در طرح مصلاي تهران قرار دارد كه مالك اقدام به تعميرات بدون مجوز كرده بود و در طول اين مدت نيز مانع بازديد مسئولان شهرداري منطقه شده بود.

وي با اشاره به ابلاغ اخطاريه درخصوص انجام تعميرات غيرمجاز در مردادماه سال‌جاري به مالك ادامه داد: در روز عاشورا نيز شهروندان در تماس با سامانه137 نسبت به ايجاد مزاحمت و آلودگي صوتي اطلاع دادند كه با تذكر مسئولان شهرداري ‌تعميرات متوقف شد تا نسبت به گرفتن مجوز براي ملك مذكور اقدام شود.

شهردار منطقه7 با بيان اينكه اين ملك تابلويي كه نشان دهد خانه هنرمندان پيشكسوت است، در خيابان ندارد، اظهار كرد: ملك مذكور تاكنون مجوزي نسبت به فعاليت اين خانه ارائه نداده است. وي به نصب يك دكل غيرمجاز مخابراتي در پشت‌بام اين ملك نيز پرداخت و ادامه داد:

ما در بازديدمان متوجه شديم كه مالك اقدام به قطع 2 اصله درخت نيز كرده و همچنين تغييرات اساسي اعم از برداشتن تيغه‌هاي داخلي ساختمان نيز انجام شده است. طلوعي با اشاره به اينكه مالك اظهار كرده كه به شهرداري نامه نگاري در اين‌باره داشته است، افزود: اين موضوع صحت دارد اما مجوزي صادر نشده است؛ چراكه اين ملك در طرح مصلاي تهران واقع شده و در اين طرح هيچ‌گونه مجوز تعميراتي و تغييراتي داده نمي‌شود. وي در پايان با اشاره به رفع پلمب اين ملك خاطرنشان كرد: هم‌اكنون نيز دستور رفع پلمب داده شده تا مالك نسبت به اخذ مجوز اقدام كند.

کد خبر 349453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha