همشهری آنلاین: تیم ملی کبدی ایران در دومین دیدار خود در رقابت های کبدی قهرمانی جهان تیم تایلند را با نتیجه ۶۴ بر ۲۳ شکست داد و کنیا را نیز ۳۳ بر ۲۸ از پیش رو برداشت.

Kabadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان با شرکت ۱۲ کشور طی روزهای ۱۶ مهرماه لغایت ۱ آبان ماه در شهر احمد آباد هندوستان در حال برگزاری است.

تیم ایران با ترکیب معراج شیخ، فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، سلیمان پهلوان، عباس کروکی، محسن مقصودلو و فرهاد رحیمی مقابل تایلند صف آرایی کرد.

ملی پوشان ایران همانند دیدار با آمریکا بازی را مقتدرانه آغاز کردند که همین امر باعث ثبت نتیجه ۳۴ بر ۷ در نیمه اول به سود ایران شد.

نیمه دوم این دیدار با ادامه روند منطقی شاگردان سوتار همراه بود و در ادامه تیم کشورمان توانست با نتیجه ۶۴ بر ۲۳ تایلند را شکست دهد تا به دومین پیروزی خود در این رقابت ها دست پیدا کند.

تیم ملی کبدی ایران در سومین دیدار خود به مصاف کنیا رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک و تماشایی یا حساب ۳۳ بر ۲۸ این تیم را از پیش رو بردارد تا به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند.

شاگردان سوتار در تیم ایران با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و به تنهایی در صدر جدول گروه B قرار گرفتند.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب ابوذر مهاجر، ابوالفضل مقصودلو، سعید غفاری، محمد تقی پایین محلی، معین نبی بخش، میلاد شیبک و فاضل اتراچالی مقابل کنیا صف آرایی کرد و در نیمه اول توانست با حساب ۱۹ بر ۱۰ پیروز از زمین خارج شود.

نیمه دوم با دو تعویض در تیم ایران آغاز شد و هادی تاجیک و محمد اسماعیل مقصودلو به ترتیب به جای ابوالفضل مقصودلو و محمدتقی پایین محلی وارد زمین شدند.

در نیمه دوم نماینده آفریقا با تلاش مضاعف فاصله امتیازی را به عدد ۲ هم رساند، اما در نهایت تجربه بالای نیمکت ایران و بازیکنان حاضر در زمین منجر به پیروزی ۳۳ بر ۲۸ کشورمان مقابل کنیا شد.

تیم ایران روز شنبه ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۸ به وقت تهران در چهارمین دیدار خود به مصاف ژاپن خواهد رفت.

کد خبر 349222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha