همشهری آنلاین: اسطوره فوتبال ایران و اولین مربی کریم انصاری فرد در گفت‌وگو با یک سایت یونانی، درباره کریم انصاری فرد و پیشرفت این بازیکن صحبت به میان آورد.

ansarifard

به گزارش ایسنا به نقل از گازتای یونان، علی دایی که اولین ایرانی است که لباس بایرن مونیخ را به تن کرده است، در این کشور و خیلی از کشورهای آسیایی حکم مارادونا را دارد. سرمربی فعلی نفت تهران یک سفیر خیلی خوب برای فوتبال ایران است و باعث شده که این کشور وارد نقشه فوتبالی جهان شود. او غیر از بایرن مونیخ در تیم‌هایی چون هرتابرلین و آرمینیا بیله فلد نیز بازی کرد و رکورد ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی برای تیم ملی ایران را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

او علاوه بر این‌ها اولین مربی کریم انصاری فرد ۲۶ ساله نیز بوده است که اکنون ستاره تیم پانیونیوس محسوب می‌شود و بازیهای خوبی را در لیگ یونان از خود نشان داده است.

علی دایی درباره شاگرد سابق خود گفت: من اولین بار کریم انصاری فرد را در ۱۶ سالگی دیدم و او را به سایپا پیشنهاد دادم تا این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد و از همان زمان دانستم که او به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد و افتخارات زیادی کسب خواهد کرد. از همان ابتدا او نشان داد که شم بالای گلزنی دارد و می‌تواند با توپ حرکات خوبی انجام دهد. از همان ابتدا که او را دیده بودم به کارش ایمان داشتم و می‌دانستم که بهتر خواهد شد. وقتی از سایپا رفتم او به پیشرفت خود در این تیم ادامه داد و توانست نام خود را سر زبان‌ها بیندازد. پیشرفت کریم دائمی و خوب بود.

او درباره شباهت‌هایی که با انصاری فرد دارد گفت: ما شباهت‌های زیادی با هم داریم. هر دو از شهر اردبیل هستیم. هر دو شماره ۱۰ به تن کردیم و با تلاش زیاد توانستیم به اروپا ترانسفر شویم. خوشحالم که جانشین خوبی بعد از من پیدا شد و توانست راهی که رفته بودم را ادامه دهد. متاسفانه من فرصت نداشتم تا بازیهای او را در یونان ببینم ولی اخبار بازیهای او را دنبال کردم و می‌دانم که توانسته است خودش را در تیم جا بیندازد و گل‌های خوبی به ثمر رسانده است. هم او و هم مسعود شجاعی بازیکنان خوبی هستند و قطعا به بالا رفتن کیفیت پانیونیوس کمک خواهند کرد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در پایان درباره آینده فوتبالی انصاری فرد گفت: کریم تنها ۲۶ سال سن دارد. فرصت‌های زیادی در انتظار اوست که می‌تواند از آن‌ها استفاده و پیشرفت کند و بهتر شود. او در اوساسونا فرصت کافی برای بازی کردن را به دست نیاورد ولی این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. خوشبختانه او توانست در پانیونیوس شرایط بازی کردن را به دست آورد. او بازیکن بزرگی برای تیم ملی ایران و تیم باشگاهی خود است.

کد خبر 349202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha