همشهری آنلاین: نمایندگان شطرنج ایران رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در روسیه را با کسب یک مدال نقره و یک برنز ارزشمند به پایان رساندند.

Schach

به گزارش روابط عمومی فدراسوین شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان در سه رده سنی زیر 14، 16 و 18 سال که از اول مهر به میزبانی روسیه آغاز شده بود، عصر روز دوشنبه 12 مهر به پایان رسید و شطرنج‌بازان ایرانی موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند.

در دور یازدهم و پایانی این رقابت‌ها، مبینا علی نسب در رده سنی زیر 16 سال با پیروزی ارزشمند خود موفق شد 8/5 امتیازي شود و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

شاهین لرپری زنگنه نیز با پیروزی دور آخر خود 8 امتیازه شد و به مدال برنز این مسابقات در رده سنی زیر 18 سال دست يافت.

در پایان این رقابت‌ها به جز مبینا علی‌نسب و شاهین لرپری زنگنه که به ترتیب به عناوین دوم و سوم رده‌های سنی خود رسیدند، در بخش بانوان وصال حامدی‌نیا در رده سنی زیر 16 سال با 4/5 امتیاز در رتبه 44 قرار گرفت. محدثه علیجانزاده با کسب 5 امتیاز در رده سنی زیر 18 سال در رتبه 39 جدول جای گرفت و آناهیتا زاهدی‌فر با کسب 6 امتیاز در رده سنی زیر 14 سال بیست و ششم شد.

در بخش پسران نیز پرهام مقصودلو با کسب 7 امتیاز در رده سنی زیر 16 سال در جایگاه دهم جدول جای گرفت. سید محمد امین طباطبایی با 7 امتیاز در رده هشتم جدول رده سنی زیر 16 سال قرار گرفت. آرین غلامی نیز در رده سنی زیر 16 سال با کسب 6/5 امتیاز بیست و یکم شد. آرش طاهباز در رده سنی زیر 16 سال با کسب 7 امتیاز در رده چهازدهم جدول قرار گرفت. سید خلیل موسوی با کسب 7/5 امتیاز در رده سنی زیر 18 سال هفتم شد. مرصاد خداشناس نیز در همین رده سنی با 6/5 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

 

کد خبر 348467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha