همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جریان پرونده حقوق‌های نجومی ۵۰ میلیارد ریال به بیت المال مسترد شده است و مراجع مربوط به دنبال ادامه این روند هستند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی طی سخنانی پس از گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در خصوص حقوق‌های نامتعارف گفت: از کارکنان شریف دیوان محاسبات و رئیس این دیوان بابت امانتداری و تنظیم گزارشی مطلوب در خصوص پرونده حقوق های نجومی تشکر و قدردانی می‌کنم. با توجه به اهمیت این گزارش شاهد اتفاقات مطلوبی در مسیر بررسی پرونده حقوق‌های نجومی باشیم.

وی افزود: دریافت حقوق‌های نامتعارف لکه‌ای برای سیستم مدیریتی کشور بود که لازم است با آن برخورد شود. این گزارش که از سوی دیوان محاسبات قرائت شد و شامل همه نهادهای دولتی، نیروهای مسلح، نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری و سایر بخش‌های حکومتی بود با توجه به اهمیت آن می‌تواند پایه کار برای اصلاح قانون و پیگیر این موضوع باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پرونده حقوق‌های نجومی از بین 100 هزار مدیری که در داخل کشور خدمت می‌کنند حدود 390 تا 400 مدیر تخلفاتی در دریافت حقوق‌های نامتعارف داشته‌اند و مبلغی نیز در برخورد با این افراد به بیت المال مسترد شده که این روند باید ادامه یابد و دیوان محاسبات لازم است این موضوع را پیگیری کرده و تا روشن شدن موضوع و رسیدن به نتیجه و برخورد جدی با این افراد مسیر خود را ادامه دهد و امیدواریم گزارش دیوان محاسبات منشا اصلاحاتی اساسی در کشور شود.

کد خبر 348185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha