جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

با قطعی شدن حضور جانی دپ و میشل فایفر، فهرست بازیگران درام «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» به کارگردانی کنت برانا براساس رمان جنایی سال ۱۹۳۴ آگاتا کریستی کامل شد.

سینما

به گزارش همشهري، برانا قرار است نقش هركول پوآرو را ايفا كند و جودي دنچ، ديزي ريدلي، مايكل پنيا، درك جيكوبي و لزلي اودم جونير (ستاره نمايش «هميلتن») هم در ديگر نقش‌هاي آن حضور خواهند داشت. اين نخستين تلاش هاليوود براي بازسازي فيلم موفق قتل در قطار سريع‌السير شرق به كارگرداني سيدني لومت محصول 1974است كه گروهي از بهترين بازيگران جهان در آن حضور داشتند؛ از آلبرت فيني در نقش پوآرو تا لورن باكال، اينگريد برگمن، ‌شان كانري، ريچارد ويدمارك، جان گيلگاد، ونسا ردگريو و مايكل يورك. اين فيلم نامزد ۶ جايزه اسكار شد و نخستين اسكار نقش مكمل را براي برگمن به ارمغان آورد.

نسخه تازه اين درام معمايي پليسي نوامبر امسال در لندن و مالت مقابل دوربين مي‌رود تا براي نمايش در 22نوامبر 2017آماده شود. دپ كه پس از جدايي جنجالي از امبر هرد دوباره به عرصه سينما بازگشته، در قتل در قطار سريع‌السير شرق درنقش راچت ظاهر مي‌شود؛ كسي كه قتل مرموز او پرده از رازي تكان‌دهنده برمي‌دارد. فايفر هم جايگزين آنجلينا جولي شد كه پيش از اين قرار بود نقش هريت هوبارد، يكي از مسافران مظنون به قتل را ايفا كند.

کد خبر 347992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha