شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

در ادامه تحقیقات پلیسی- قضایی درباره سقوط مرگبار پسربچه هشت ساله از پلی در مشهد، راز جنایتی هولناک فاش شد. این پرونده دوشنبه هفته گذشته به جریان افتاد.

آن روز به قاضي احمدي‌نژاد، بازپرس جنايي مشهد خبر رسيد پسربچه هشت‌ساله‌اي از پلي حوالي ميدان امام حسين سقوط كرده و جان باخته است. با شناسايي خانواده پسربچه معلوم شد كه او فرزند طلاق است و پدرش مي‌گفت كه احتمالا خودكشي كرده است، چرا كه چندين بار گفته بود كسي او را دوست ندارد و مي‌خواهد به زندگي‌اش خاتمه بدهد.

با اين حال تحقيقات در اين پرونده ادامه يافت تا اينكه مرد جوان راز قتل پسرش را فاش كرد. اين مرد گفت: از 2سال پيش كه از همسرم جدا شدم و پسرم نزد من بود، مدام بهانه‌ مادرش را مي‌گرفت. هر بار كه بچه‌اي را با خانواده‌اش مي‌ديد از دلايل جدايي ما مي‌پرسيد و بهانه‌گيري مي‌كرد. پسرم برخلاف سن كمش، كنجكاوي زيادي داشت و براي همين وقتي نمي‌توانستم جواب سؤالاتش را بدهم كلافه مي‌شدم. اين بود كه در نهايت تصميم گرفتم او را به قتل برسانم.

روز حادثه او را سوار موتورم كردم، به بهانه رفتن به حرم، به بالاي پلي كه كاملا خلوت بود رفتيم و از آنجا او را به پايين انداختم. با اعترافات هولناك اين مرد براي او قرار قانوني صادر شد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 347345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha