همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:نیروهای مسلح با آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید و حماقتی از سوی دشمنان، آنان را با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه می کنند.

امیرعلی حاجی زاده

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده این مطلب را در حاشیه برگزاری مراسم رژه 31 شهریورماه در تهران به خبرنگاران گفت.

حاجی زاده به ملت ایران اطمینان داد که نیروهای مسلح، گوش به فرمان مقتدا و رهبر خود همواره روند ارتقای توان دفاعی را با قدرت ادامه می دهند.

حاجی زاده ،وجه تمایز رژه امسال نیروهای مسلح با سال های گذشته را اجرای این مراسم به صورت گسترده و ملی به طور همزمان در تهران و بندرعباس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در مراسم رژه سی و ششمین سالروز آغاز هفته دفاع مقدس برخی سامانه ها و تجهیزات پیشرفته ی موشکی، پدافندی و راداری برای اولین بار به نمایش درآمد.

وی افزود: امسال برای اولین بار سامانه موشکی زمین به زمین دوربرد نقطه زن و هدایت پذیر تا پایان مسیر «عماد»، سامانه موشکی سوخت جامد نقطه زن «ذوالفقار» با برد 750 کیلومتر و نیز در ادامه شاهد سامانه های پیشرفته بومی پدافند زمین به هوای نیروی هوافضای سپاه شامل سامانه پدافندی «سوم خرداد»، «رعد» و «طبس» وسامانه 'صیاد 2' بودیم.

سردار حاجی زاده در ادامه از نمایش سامانه جنگ الکترونیک «صاعقه» برای اولین بار در تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: همچنین امروز همزمان با رژه تهران در بندرعباس جنگنده سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه برای اولین بار به نمایش توانمندی ها و قابلیت های رزمی پرداخت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، گرامیداشت هشت سال دفاع جانانه و رشادت های ملت ایران در برابر متجاوزین و نمایش اقتدار، وحدت، همدلی، هم افزایی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را از اهداف برگزاری رژه 31 شهریورماه عنوان کرد.

کد خبر 347044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha