همشهری آنلاین: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران، شنبه ۳ مهرماه سالجاری همزمان با روز جهانی دریانوردی، ساعت ۱۰ صبح در محل شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران افتتاح می‌شود.

Ship

به گزارش مهر، این نمایشگاه با هدف ترویج، ‌اشاعه و گسترش فرهنگ دریامحور، معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی و دریانوردی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دریایی و مشارکت در روند جهانی شدن تا ۵ مهرماه سال جاری از ساعت۱۰ الی ۱۸ برپاست.

در این نمایشگاه علاوه بر صدها شرکت داخلی، ده‌ها شرکت خارجی از ایتالیا، ‌عمان، آلمان، ژاپن، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، قزاقستان و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

نمایشگاه چهارم در زمینه کشتیرانی، حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی‌سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، حقوق دریایی، موسسات رده‌بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه‌برداری و هیدروگرافی و... است.

دراین نمایشگاه، جلسات چهره به چهره تجاری و همچنین امضا موافقت‌نامه‌ها و تفاهمنامه‌های تجاری با حضور سفرا و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های مستقر در ایران برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه دریایی صورت می‌گیرد.

کد خبر 347027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha