همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام برای جریمه ریالی سربازی در سال جاری از اول مهر ماه خبر داد.

به گزارش ايسنا، سردار ابراهیم کریمی در این‌باره گفت: مرحله نخست ثبت نام برای جریمه ریالی سربازی در سال‌جاری اجرا شد و تمامی افرادی که تا پایان امسال دارای هشت سال غیبت یا بیشتر از آن بوده و در خواست خود را برای معافیت ریالی ثبت کرده بودند، کارت معافیت خود را دریافت کردند. افرادی هم که در بررسی‌های انجام شده فاقد شرایط لازم بودند کارتی دریافت نکردند، در این بین تعدادی از افراد نیز درخواست پرداخت اقساطی جریمه ریالی را داشتند که مساعدت‌های لازم با آنان انجام شد.


وی با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام جریمه ریالی سربازی در سال‌جاری از ابتدای مهرماه آغاز می‌شود، گفت: مرحله دوم این طرح همچون مرحله نخست آن بود و تمامی افراد دارای شرایط یعنی کسانی که تا پایان امسال هشت سال غیبت یا بیشتر از آن داشته یا حداقل هشت سال از تاریخ انصرافشان از تحصیل یا ترک یگان خدمتی گذشته باشد، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 درخواست خود را ثبت کرده و مدتی بعد نیز در صورت دارا بودن شرایط کارت معافیت برایشان صادر خواهد شد.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه اجرای مرحله دوم ثبت‌نام جریمه ریالی سربازی در سال‌جاری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت به ایسنا گفت: پس از بررسی میزان استقبال از طرح در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

کریمی با اشاره به مشمولان غایبی که پیامک تعیین تکلیف سربازی برایشان صادر شده بود، نیز گفت: این افراد همچنان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند و اگر دارای شرایط بهره مندی از معافیت ریالی باشند می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی کارت معافیت دریافت کنند ولی اگر سنوات غیبتشان هم کمتر از هشت سال باشد باید به سربازی بروند.

کد خبر 346851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha