همشهری آنلاین: تیم والیبال دختران بانک سرمایه با قبول شکست مقابل تیم آلتای قزاقستان از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر بازماند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، تیم والیبال دختران بانک سرمایه به مصاف تیم آلتای قزاقستان رفت و در پایان این دیدار با نتیجه 3 بر 1 متحمل شکست شد.

مایدا چیچیچ در آغاز این دیدار شبنم علیخانی، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا کدخدا، مائده برهانی، سودابه باقرپور و نگار کیانی را به میدان فرستاد.

بازیکنان ایران ست نخست این دیدار را عالی آغاز کردند و از همان ابتدا با نمایش خوب از حریف قدرتمند خود پیش افتادند و در نهایت هم 25 بر 20 برنده این ست شدند.

در ست دوم قزاق‌ها با اتکا بر دفاع روی تور عالی توانستند از همان ابتدا نسبت به ایران نمایش بهتری داشته باشند و در مجموع 25 بر 15 نتیجه را به سود خود رقم زدند.

نماينده قزاقستان در ست‌ سوم هم با نتيجه 5 بر 23 به برتري رسيد و با پيروزي در ست چهارم، نتيجه نهايي مسابقه را به سود خود كرد.

شاگردان مایدا با قبول این شکست از رسیدن به جمع 4 تیم نهایی مسابقات بازماندند و در ادامه راه برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی بايد مقابل تيم فوتون فيليپين به میدان بروند.

هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از 13 شهریور به میزبانی کشور فیلیپین آغاز شده است و تا 21 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. گفتنی است تیم ملی والیبال بانوان ایران با هدایت مایدا چیچیچ و با نام بانک سرمایه در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده است.

 

کد خبر 345942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha