چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵
۰ نفر

پیام روز دوشنبه رهبرمعظم انقلاب خطاب به مسلمانان جهان که در آستانه فرا رسیدن موسم حج منتشر شد، علاوه بر بازتاب وسیعی که در رسانه‌های خبری داشت، بازخورد زیادی نیز در رسانه‌های مجازی به همراه داشت.

الشجره.._الملعونه.

هنوز ساعتي از انتشار پيام رهبري نگذشته بود كه كاربران فضاي مجازي شروع به بازنشر بخش‌هاي مهم اين پيام با هشتگ «الشجره.._الملعونه..» كردند. اما اين پويش، محدود به كاربران ايراني نماند و كاربران بسياري از كشورهای عربی و مسلمان نيز در بازنشر اين پيام همراه شدند.

كاربران فضای مجازی در شبكه‌هایی مثل فيسبوك و توييتر دست به انتشار بخش‌هايي از اين نامه به زبان‌های مختلف زدند. آنها از هشتگ‌هایی همچون # الشجره.. _الملعونه.. [خاندان ملعون]، #السعوديه.._تصد_عن_سبيل_الله [سعودی‌ها از راه خدا باز می‌دارند]، #الوهابيه.._شر [وهابيت شر است]، #لن_ننسى_كارثه.._منى [فاجعه منا فراموش نمی‌شود]،alSaudHijacksHajj # [آل‌سعود حج را ربوده‌است]، no2Saudi# [نه به سعودی‌ها] و ... استفاده كردند. دامنه اين كمپين به افشای جنايات عربستان سعودی در يمن، سركوب شيعيان بحرين و مناطق شيعه‌نشين عربستان و همچنين حمايت آنها از تروريسم در سوريه و عراق نيز كشيده شد.در همين زمان كوتاه، تصاوير متعددي هم براي بيان جنايات آل سعود طراحي و در فضاي مجازي منتشر شد.

برخی از مطالب منتشر شده را در ادامه می‌خوانيد:
الشجره.._الملعونه.. يعني مادرت زائر خونه خدا باشه ولی یهو فیلم جون دادنش رو توی تلگرام ببینی و خائن‌الحرمین جنازه اش رو با منت بهت تحویل بده.
الشجره.._الملعونه.. يعني در عزيز ترين جاي اسلام باشي ولي عزيزترين يار صهيونيست وكفار باشي.
الشجره.._الملعونه.. یعنی مرکز خرید اسلحه باشی ولی فقط مردم منطقه رو با اسلحه نشونه بری.
الشجره.._الملعونه.. یعنی به اسم اسلام، داعش، طالبان، القاعده و منافقین رو پرورش بدی.
الشجره.._الملعونه.. يعني تيرِ دو شعبه ، يعني حرمله ، يعني از نسل يزيد و شمر باشي.
الشجره.._الملعونه.. يعني به نام مذهب ، به نام دين ، با پرچم لا اله الا الله ،تيشه به ريشه اسلام زدن.
الشجره.._الملعونه.. يعني داعشي باشي اما در ليست تروريست نباشي.
الشجره.._الملعونه.. يعني چشم ديدنِ اولاد فاطمه( س) را نداشته باشي.

کد خبر 345647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha