همشهری آنلاین: تیم والیبال بانوان بانک سرمایه ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران که در قالب تیم بانک سرمایه در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده است، اولین دیدار خود در این مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.

شاگردان مایدا چیچیچ در این دیدار و در حالی که نمایش بسیار قابل قبولی از خود ارائه دادند، در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به یک پیروزی شیرین مقابل نماينده كره شمالي دست پیدا کردند تا آغاز خوبی در مسابقات باشگاه‌های آسیا داشته باشند.

مایدا چیچیچ در این دیدار شبنم علیخانی، مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، زینب گیوه، سودابه باقرپور و فرنوش شیخی را برای شروع بازی به میدان فرستاد.

ست اول اين ديدار را نماينده كشورمان با نتیجه نزدیک 28 بر 26 به حریف واگذار کرد. ست دوم اما این تیم ایران بود که 26 بر 24 برنده شد. تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

در ست سوم تیم بانک سرمایه همچنان توانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت 25 بر 20 برنده این ست شد و در ست چهارم هم دختران ايران 25 بر 20 به پيروزي رسيدند تا در نهايت سه بر يك برنده اين ديدار باشند.


بدین ترتیب تیم بانک سرمایه در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل نماینده کره شمالی، که آن هم از مربی خارجی به نام مورو از صربستان بهره می‌برد، سه بر یک پیروز شد تا نخستین روز این مسابقات را با پیروزی سپری کند.

 

کد خبر 345357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha