همشهری آنلاین: آخرین روز جشنواره تئاتر عروسکی در حالی برگزار شد که تماشاگران نمایش حسن معجونی با اثری دور از انتظار که با مشکلات فنی همراه شده بود، روبرو شدند.

نمایش

به گزارش ایسنا، 6 شهریور ماه، ششمین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک مانند روزهای دیگر با حضور گرم تماشاگران همراه بود که این استقبال برای برخی نمایش‌ها بیشتر اتفاق افتاد؛ از جمله نمایش «ابر صورتی» به کارگردانی حسن معجونی که الکا هدایت و کیوان سررشته در آن بازی می‌کردند.

این نمایش که درباره یک سرباز کشته شده در جنگ و عشق او بود از تکنیک‌های تصویری و نوشتاری روی پرده هم بهره می‌گرفت که در بخش‌های از کار به دلیل مشکلات فنی نوشتار متن قطع می‌شد و در نهایت به دلیل همین مسئله با عذرخواهی و ابراز تاسف گروه همراه شد.

مشکل پیش آمده در حین اجرای این نمایش، باعث عصبانیت و ناراحتی حسن معجونی هم شد که در اولین اجرای جشنواره‌ای «ابر صورتی» و در حالی که تعدادی تماشاگر خارجی هم حضور داشتند، اتفاق افتاد.

یکی دیگر از نمایش‌های اجرا شده در مجموعه تئاترشهر در روز ششم شهریورماه نمایش «ملاقات با گودو» به نویسندگی و کارگردانی غزل اسکندرنژاد بود.

مریم عاشوری یکی از بازیگران این نمایش روز گذشته پدر خود را از دست داد ولی با این حال پس از خاکسپاری پدرش برای اجرا در سالن چهارسو حاضر شد، به همین دلیل مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی در اولین نوبت اجرای نمایش در سالن حضور پیدا کرد و با اهدای سبدی گل به این بازیگر تسلیت گفت.
روز گذشته در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر هم نمایشی با نام «بیست و یک» به نویسندگی و کارگردانی بهادر مالکی اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
این نمایش تک نفره داستانی جالب را به شیوه‌ای خلاقانه نشان داد و در آن پدری را روایت کرد که به دنبال جفت یا مرغی مناسب برای فرزندش که یک خروس است می‌گردد.

آخرین روز جشنواره همچنین شاهد حضور علاقه‌مندان نمایش های محیطی هم بود و در کنار اجراهای دیگری که در سالن های دیگر روی صحنه رفتند و سالن اصلی تئاترشهر هم آماده برگزاری آیین اختتامیه می‌شد، پرونده شانزدهممین جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک هم بسته شد.

کد خبر 344645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha